Patek-bezitters?

Richt je gewoon tot mij als je wat te zeiken hebt

9 likes

Heb je een linkje?
Ik ben gek op de kansloze acties van Bert1.

9 likes

Ik bewonder de keuzes van Patek wel, de aquanaut is een beetje zoals de 5960 voor me. Een keuze die weinig mensen zullen vatten als je het naast het alternatief zet.

Voor de prijs van een aquanaut heb je een AP RO en voor de prijs van een 5960 een Lange Datograph

2 likes

Om iemand NU aan te vallen over wat hij bijna 5 jaar geleden in een topic schreef,vind ik eigenlijk ook best wel kansloos.

7 likes

Eind vorig jaar zat ik lekker met een klant te praten. Het gesprek ging over koetjes en kalfjes dus ook horloges kwamen aan bodā€¦en ja hoorā€¦de PP 5054 al 20 jaar in bezit bij meneerā€¦zijn daily met wat afwisseling van een vintage Datejust en een ALSā€¦genoeg gelulā€¦fotoā€™s!

(Vanwege privacy ff de serienummers weggepoetst)

9 likes

Uploaden ging misā€¦

1 like

Ik zie hetā€¦momentā€¦

Laat ik de 5960 toevalligerwijs ook geweldig vindenā€¦ :wink:

Een Royal Oak is overigens goedkoper te krijgen dan de Aquanaut. De Aquanaut blijft voor mij hƩt sportmodel onder de 20k. Maar dat is allemaal een smaakkwestie natuurlijk.

Je praat jezelf het graf in nu :stuck_out_tongue:

1 like

En welk studentenbijbaantje heb je ook alweer? Damn son!!! :blush:

3 likes

Zooo mooi hehā€¦ kwijlll

1 like

@JTrapman staat met enige regelmaat aan de deur als ik een pizza besteld heb. Of dit toeval is of zā€™n professionaliteit hebben we eigenlijk nooit besproken :wink::pizza:

3 likes

Ondanks dat mij vrij weinig tot helemaal niets boeit wat jij van mij vindt, is dat je goed recht.

@aldindubo Doe nou effe een linkje naar dat bericht van Bert1 en laat Aston nou maar, dat is ook een drol.
Jij en ik snappen het echt, laat de rest maar lullen!

1 like

Doe hier maar even lezen poepie en laat je verbazen hoe buitensporig Bert1 te keer ging.:smile:

Ja, dat was een afgang voor sommige leden :joy: Ik zie dat het topic behoorlijk opgeschoond is. @BasNL is helaas niet meer actief.

1 like

@Bert1 is koning!

1 like

een miljoen, minimaal

Dat is een beetje het probleem wat die figuren met hun nepzooi veroorzaken.
Doordat er een constante vloedgolf van Ć©Ć©ndagsvliegen met nepklokkies is ,kan het inderdaad gebeuren dat ā€˜ā€˜the real dealā€™ā€™ daardoor wat onaardige reacties krijgt.

In veel gevallen kan een andere aanpak voor wat betreft het aanmaken van een topic over een Patek gelijk voor duidelijkheid zorgen over de authenticiteitā€¦(in geval van BasL was zijn topic in eerste instantie ook weer zoā€™n 13 in een dozijn)

Zoā€¦jij kan ook overdrijven zeg!!!
Jansen & Jansen deed het voor een vierde van dat bedrag!!!