Patek-bezitters?

:’) he verdorie fout ingeschat

Sjongejonge. Blablablablabla

Waar blijven de foto’s van Pateks?

2 likes

Als het overduidelijk nep is kan je met de pek en veren komen. Maar, als ik de foto’s nog eens bekijk is daar in dit geval weinig aanleiding voor. Het zijn matige plaatjes, dat wel. Maar om nu iemand te verketteren om slechte foto’s …

Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen. Je hebt het wel over mensen die de geschiedenis van dit forum niet kennen.

Hooguit kan je Bas verwijten dat hij niet even de moeite genomen heeft in de FAQ te kijken. Daar stond/staat e.e.a. over het plaatsen van foto’s.

In dat verhaal met BasL heb ik mij niet gemengd,maar snap wel dat Bas zich niet echt serieus genomen voelde.
Ik doelde meer op het topic van JurM (wat uiteindelijk wel een echte bleek).

Dat Bert1 in het topic van Bas van mening was dat die Patek nep was (ze komen nooit voorbij) en daarom zijn mening over nepperts niet onder stoelen of banken schoof kan ik wel inkomen (hij brande de topicstarter niet echt af ofzo)

Ik had wel het gezichie van Bert willen zien toen bleek dat die Patek wel echt bleek. :smile:

Dat topic kan ik niet meer vinden.

Nou, dit is toch wel ofzo.

Met in gedachte dat Bert dacht dat ‘’ dit horloge’’ nep was…en met een nephorloge wordt je inderdaad niet serieus nomen.

Dit is 5 jaar geleden, manmanman. Ik heb me destijds verontschuldigd bij TS. Dat het ding echt was was inderdaad een verrassing :wink:.

2 likes

@Vahalis
Het was een topic in een topic.
En voor de duidelijkheid,vlak voor dit topic werd geopend,had je die grappenmakert die met de Patek van zijn papa van de trap gedonderd was…dus dat er mensen waren (oa ik ja) die verbanden gingen leggen…tja.

1 like

Hi,

Klopt dat is/was mijn post. En ben toen nog speciaal foto’s met de krant van die dag erbij gaan maken. :slight_smile:. Ik heb ze inmiddels verwijderd van Photobucket, maar heb ze nog wel hoor mocht er weer twijfel ontstaan. :sunglasses:

Mochten jullie willen weten hoe het af gelopen is met de PP… die is nog steeds niet gemaakt en ligt nog steeds met een gebroken glas in de la. :pensive:. Echt te zonde, vertel mij wat.

Het punt is denk ik ook dat hij helaas niet zo om horloges geeft zoals wij hier. Het was zijn 25 jarig huwelijkscadeau van mijn moeder. Hij had toen gezgd “als ik ooit een mooi horloge wil is het een Patek”. Nou vooruit dan maar…

“Ja nutuurlijk is dan de rest ook duur”
“Nee hij loopt niet gelijk, het is een automaat…”

Ipv daarvan heeft hij maar een ander (goedkoper) horloge gekocht…

“Kijk Jur, deze loopt ook veel beter dan die Patek…”
“Dat is een quartz pap, zucht… :unamused:

7 likes

Dat stadium zijn we voorbij,alleen wel zonde dat je pa hem niet laat maken.

Ik vind het ontzettend verleidelijk u nu een bod te doen voor de klok maar ik houd me in. :wink:

3 likes

:smile: het moet niet gekker worden

1 like

Idd zonde. Maar hij zal wel een keer gemaakt gaan worden. Desnoods door mij.

Daar geloof ik helemaal niets van, misschien bij Jur nu…

Helaas zitten hier ook een aantal onbehouwen horlogetokkies zonder enige vorm van fatsoen…
Vind het nog steeds triest hoe Bas hier ongefundeerd is afgeserveerd door een paar van dergelijke
figuren, terecht dat hij zich niet meer laat zien en misschien ook wel een aantal mensen uit zijn
directe omgeving heeft weerhouden om hun verzameling hier te laten bewonderen…

Als het vijf jaar geleden gebeurd is zijn jullie allemaal een stelletje wijven als je er weer over begint. Misschien verhuizen naar het VIVA forum dames? :wink:

Het ging ook over het verhaal van Jur…Daar is het stadium van welles nietes wel voorbij.
Wat de rest doet …

Tsja…ondanks de knipoog…

Hoeveel moeite heeft hij wel niet moeten doen…
Mij gaat het om het vaak ontbreken van begrijpend lezen en de ongefundeerde meningen, of door het ontbreken en plaatsen van aantoonbare feiten (wegens gebrek aan kennis?) hoe iemand zo maar afgeserveerd kan worden… En dan zo’n meute die direct achter zo’n witkuifje aanhobbelt…onbegrijpelijk vind ik dat soms…

1 like

Je neemt de woorden uit mijn mond. Gelukkig had jij wel zin om dat stukje te typen.

Ik heb dat hele BasL verhaal niet gevolgd en ook niet in meegedaan,dus ik ga niemand veroordelen op zijn toenmalige gedrag.