Patek-bezitters?

Ik heb het niet alleen over de poppetjes en wat er is gebeurd…
Ik heb het over fatsoen en hoe men hier soms met elkaar denkt om te moeten gaan. Op een forum voor liefhebbers maak je elkaar mi niet af maar help je elkaar en heb je respect voor elkaar. Ik zie hier vrijwel dagelijks het tegenovergestelde helaas… Maar ik heb mijn zegje gedaan en hou het hierbij als je het goed vindt…

3 likes

Dus bij deze zeg je dat jijzelf altijd de helpende hand geboden hebt en nooit jezelf schuldig hebt gemaakt aan een ietwat misplaatste opmerking in een topic waar mensen zich beter/rijker voordoen met spullen die gewoonweg fake of andersoortig niet waren wat het wel had moeten zijn?

Ja dit is één zin :smile:

Waar staat dat of concludeer je dat uit wat ik schrijf?
Ook ik ben gerust wel eens de mist in gegaan maar probeer wel altijd fatsoenlijk te blijven, ik besef nl. terdege dat ik hier gewoon te gast ben…Overigens kan ik wel over mezelf zeggen dat ik over het algemeen altijd behulpzaam ben want dat ligt nl. in mijn aard…

1 like

Je hebt gelijk.

2 likes

Hahahaha te geweldig dit !!
Pieter.

1 like

Goh, dat is oprecht zonde van je vader’s Patek. Shit happens, zeg maar. Heeft 'ie binnenkort niet een mooi kroonjaar zodat jullie gezamenlijk (een deel van) die €1.500 kunnen schenken?
Ik ben niet echt een PP fanboy, maar zoiets vind ik wel héúl zonde om stuk in een la te laten liggen.

1 like

Idd zonde.
Mee eens, hij moet gemaakt worden. :+1:
We zullen zien.

1 like

Ik kan die mening wel heel erg waarderen en er in meegaan.
Zelf vind ik persoonlijk dat hier héél ver gegaan mag worden in het uiten van minder respectvolle bewoordingen.
Of dit nu gebeurt op basis van onvoldoende bagage op het gebied van begrijpend lezen of wat anders dat vind ik eigenlijk weinig verschil maken.
Op andere fora waar ik vertoef, wordt er doorgaans veel sneller ingegrepen.
Helaas worden de lontjes in het algemeen alsmaar korter…

2 likes

Waar blijven die foto’s?

Ik doe het voorlopig hiermee.

6 likes

dit topic loopt net wat minder dan het Rolex deel :smiley:

Patek is dan ook wat minder volks dan Rolex

8 likes

laten we zeggen dat je PP inderdaad wat minder ziet :slight_smile:

Patek loopt ook letterlijk wat minder mooi dan Rolex…

2 likes

haha, ik ken jou ervaring ja :slight_smile:

??? Ben benieuwd waar jij dat op baseert…

Dit topic komt weer eens naar boven.
En we zijn weer 1,5 verder… laat ik eens checken of hij hem nu eindelijk een keer laat maken. “Nee, ik vind hem ook niet mooi meer. Dus ik ga hem weg doen.”

Ik heb hem zelf in 1999 uitgezocht en hij was toen 25k guldens. Iemand een idee wat hij nu waard is? De service kost 1500 euro. Dat moet de nieuwe eigenaar waarschijnlijk zelf laten doen. Verder is hij natuurlijk helemaal compleet en van de eerste eigenaar :sunglasses:

Had hem graag zelf gekocht, maar zoveel geld heb ik niet.

2 likes

Waarom niet eerst laten servicen en glas laten vervangen? Lijkt me een stuk beter verkoopbaar dan.

2 likes

Mee eens.

Daarnaast vond het eigenlijk wel best zolang hij de kostprijs zou krijgen. Dus rond 11k minus de servicekosten.

Ik wilde graag bij jullie ff checken wat hij waard is, voordat hem te laag weg doet.

De uitkomst kan ook zijn ‘gemaakt bedrag x en zo met kapot glas bijdrag y.

Het is een ref 5000?

1 like

Dank! Dat had ik natuurlijk ook kunnen doen :joy:. Het is gewoon veel gezellig hier.

2 likes