Gaat dit echt iemand betalen??
Werkt niet.
Hij leest nooit dingen van andere. Gooit een balletje op, gaat dan naar binnen en af en toe komt hij terug om over horologisch en historisch oogpunt te roepen.
Het is en blijft een typetje.
FYI, over het algemeen is dat al zo.
Ik zou het prachtig vinden. De Nautilus die je daar toont is ook niet bijster mooi. De bezel is wel geinig, maar die rare versnellings-paddles aan de zijkant, die lelijke shrouded lugs, het is gewoon een weinig opzienbarend draakje.
Patek heeft zelf bij monde van Stern al eens aangegeven dat ze de vulgariteit van de stalen sportmodellen zeer zeker binnen de perken willen houden omdat ze bekend willen staan om haute horlogerie in edelmetaal.
Dat ze zich dus slechts zeer beperkt met stalen sportmodellen bezig hielden was al een expliciete strategie, en het ophouden met de 5711 zou in mijn optiek in die strategie passen.
Want zeg nou zelf, als het geen gouden / witgouden Calatrava is mag er toch helemaal geen Patek op staan?
Noem het dan ook gewoon een ordinaire Maurice Lacroix Nautilus.
Haha tuurlijk. Maar gek zijn ze wel.
Voor veel minder heb je een vintage pp 3800 exemplaar. En met een beetje geluk met zo een doos van kurkš
Die gaan op termijn echt harder.
Sorry dat is vulgair. En iets voor het groene gedeelte.
Die laatste handelaar heeft maar 4 vd 5 sterren. Die krijgt 't moeilijk
Ach, ik vind de APRO sowieso veel mooier, en dat is (nu nog) een koopje in vergelijk tot de Naut.
En schakelpaddels heb ik in de auto waar ze thuishoren.
Ik ben sowieso niet zo wild op een Nautilus. Los van dat ie vƩƩl te duur is vind ik hem niet zo bijzonder mooi.
De band vind ik gewoon niet mooi. Daar wint AP het direct. Wijzerplaat vind ik wel tof. Maar een rosƩ gmt aquanaut vind ik wel erg tof. Die zou dan ook mijn voorkeur hebben.
AP RO heeft mooie uitvoeringen , maar voor de rest heb ik vrij weinig met AP ( understatement⦠)
Daarom blijf ik maar bij Rolex. Daar vind ik een groot deel van de collectie wel oprecht mooi van. En zijn nog beter te betalen ook!
Win win
Ik heb er vannacht niet van kunnen slapenā¦
Haha heel mooi verwoord.
Doe mij maar jouw Aquanaut dan.
Veel mooier dan de 5711, hoewel ik daar ooit omgekeerd over dacht. Smaken veranderen.
Die is niet zo mooi.
Wel mooi. Maar niet zo mooi.
Ik was aan een gelijkaardige post begonnen, maar ik ging er van uit dat dit sowieso wel ging komen. Twee flaporen, een dial met wat horizontale streepjes en een datum die ze net buiten de marge van de wijzerplaat hebben gezet.
Als ik dit horloge had gekregen in de tijd dat ik er niets van afwist zonder dat iemand me op de waarde had gewezen, was het waarschijnlijk tijdens een verhuis op de vuilnisbelt beland
Is dat hetzelfde als āeven lelijkā? Dan ben ik het met je eens
Jep.
Tis maar wat je mooi vind. Hoe meer ik hem draag hoe gaver ik hem ga vinden.
Over gebrek aan smaak valt niet te twisten Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben voor wie dat geldtā¦