Patek Philippe Nautilus 5711 discontinued?

Zum kotsen. Lijkt wel verroest aan de buitenzijde. Dit gaat echt richting Invicta-esque horlogerie qua looks.

Hoor je dat @Lucky-Luke ?! Je hebt geen smaak en je Royal Oak is lelijk !

Jij maakt het te persoonlijk. Ik vind alle Royal Oaks lelijk. Niet specifiek die van Henman :smile:

Schijnt dat PP binnenkort met een vervanging van de 5711 komt. Hier en daar lees ik dat het 6711 wordt. De Sky Moon Tourbillon Ref. 6002G-010 wordt schijnbaar ook vervangen.

Maar wat voegt het in hemelsnaam toe om even binnen te komen vallen om te melden dat je iets lelijk vindt?! ‘Ja, nog nooit eentje gehad of gezien maar hij is lelijk, tot ziens’.

Daarnaast beticht je Henman tussen neus en lippen door van gebrek aan smaak. Over persoonlijk gesproken. Misschien heb jij een ‘acquired taste’ met je Pelikaan, en natuurlijk is dit een forum, maar als dat het enige ‘constructieve’ is dat je te melden hebt lijkt het mij een kleine moeite om de verleiding te weerstaan.

1 like

Dat is lichtinval, gepolijst vs geborsteld. Ik denk dat je je mening bijstelt wanneer je er een keer eentje draagt.

3 likes

Ik bedoelde het overduidelijk met een knipoog. Neem mij vooral niet te serieus :slight_smile:

Dan zijn we vanaf heden dikke vrienden.

2 likes

Deal :+1:

Wie weet idd. Nooit op de pols gehad nee. Wel mogen aanschouwen bij iemand anders. Niet dit model. Not impressed tbh. Smaken verschillen.

1 like

Niks mis mee hoor. Past ook bij heel veel kleuren sokken…

11 likes

Daar is geen woord aan gelogen.

6 likes

Hmmmm

4 likes

Dank!

Hoezo? Ik zit achter een toetsenbord en spreek met mensen.

Medunkt dat een Calatrava dat nog net kan hebben, dagelijks. :slight_smile:

Beter. Het is nog niet dit, uiteraard:

Kudt. Ik wist dat ik een soort van hommage kocht.

Hulde.

Nee. Die is erger. Zowel qua lugs als bezel als wijzerplaat. En logo.

Nog erger. Zo druk. Zo naar.

3 likes

Is het glas halfvol of halfleeg?

Over smaak valt niet te twisten, over het gebrek eraan wél.

Oké, geen probleem.

Denk ik ook.

Een Royal Oak.

1 like

Jij hebt nog veel te leren. En op basis van de keuze in sokken van sommige PP (en Tissot :joy:) dragers heb ik gelijk. Zo simpel kan het zijn. Punt! :kissing_heart:

Gelukkig maar. Ik kom ook maar uit de Achterhoek. Oh, wacht, jij ook. :sweat_smile:

2 likes

Toch betekent dat kennelijk niet dat onze tenen allemaal even lang zijn :face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like

:flushed: :flushed: :disappointed_relieved:

Pfff gelukkig. Ben weer blij.

3 likes

Fijn om te horen. Daar doe ik het natuurlijk ook allemaal voor :partying_face::clinking_glasses:

1 like