Patek Philippe Nautilus 5711!

Bent u Vlaming? :grinning:

U heeft wel veel tijd. Gelukkig. :v:

:beers:

1 like

En niet te vergeten steiner!

Man je kan ze vandaag gewoon kopen en om de pols doen! Welke 3 leden rennen naar de winkel vanmiddag? Wat nou schaars of zeldzaam! :beers::beers:

@BH_ merkte ooit op dat er te weinig liefhebbers zijn en teveel handelaars in de horlogemarkt. Zonder voldoende eindstations bij verzamelaars kan de markt op een gegeven moment inzakken. Wijze woorden.

Triest dit.

Al die taalverbeteraars op de diverse fora.
Hebben jullie niet een eigen forum waarop je lekker los kunt gaan?

1 like

Betreft Steiner.
Heeft die zijn horloges weer teruggevonden na de inbraak?.

Ik zie gewoon 10 pagina’s vol courante Rolexen.
Die lagen nog in de kluis zeker? :see_no_evil::tada:

Dat was toch burger?

Owja :grimacing::see_no_evil:

2 likes

Patek produceert een bepaald aantal exemplaren van ieder type uit hun assortiment, en de grote vraag zorgt voor de schaarste. Er worden helemaal niet opeens minder 5711’s vervaardigd in vergelijking met bv 5 jaar geleden.
Zouden ze ze nu de productie opeens terugschroeven met 70% dan zou je kunnen spreken van schaarste creeren, maar daar is helemaal geen sprake van.

1 like

pearl

Wat lief dat je me zo noemt :kissing_heart:

1 like

Wat is de huidige prijs bij de AD voor een 5711 tegenwoordig eigenlijk? Voorheen heeft dat een tijdje op de website van Patek gestaan, maar tegenwoordig is dat helaas nergens meer terug te vinden.

In Belgie €27262 voor een stalen 5711. In Nederland zou dat ietsjes kunnen schelen.

Ben ik een bedrijf of ben ik een gast op een WC met een telefoon in m’n handjes die tijdens het poepen autocorrect niet ziet gebeuren? :slight_smile:

Een significant punt, vind ik.

Dat heb ik nooit gezegd. Veruit de meeste handelaren die ik ooit gesproken hebben zijn liefhebbers, in veel grotere mate dan de AD’s van veel merken. Alles wat ik van jou ooit gezien hebt geeft aan dat je liefhebber bent.

Ik zeg/vraag het toch gewoon direct en openbaar? Daar zit geen insinuatie bij.

Maar als het wel bedrijfscommunicatie was zou je dit zo kunnen zien: Als potentiële klant zal ik niet snel in je zaak komen, juist omwille van de air waarmee je eea presenteert. Dat is overigens niet anders dan bij S&C, hoor.

Op mij werkt het bevreemdend. Ik doe liever zaken met mannen in stofjassen die een loep op het hoofd, eelt op de vingers en een pak shag in de borstzak hebben. Doe daarmee wat je wilt, of niet, want je zult je doelgroep wel hebben, en ik betwijfel of boeren daarbij horen.

Niet dat ik een Nautilus zou kopen, want ik ben meer van Genta’s polerouters, eerste generatie ingenieurs en constellations:

Genta’s patrijspoorten zijn wat mij betreft overgewaardeerd, of er nu IWC, Patek of AP op staat. Of Hublot, als je het betere jatwerk van ome Justin Biver even meeneemt.

1 like

Mooie omschrijving!..

Zelf ben ik er nog niet uit of ik em nou wel of niet mooi vindt… maar bijzonder is ie in elk geval

2 likes

Leuk stukje, Jasper!
Top dat je even de tijd neemt om het met ons te delen👍

1 like

Ik denk dat het beter is dat je het laat gaan ipv bezig blijven. Je zet jezelf voorschut.

@anon23477325na, dank voor de info! Leuk om te lezen.

1 like

Oef, ik dacht dat ze ondertussen een stuk duurder waren, maar het is nog ‘te overzien’.

geen idee, wil het denk ik ook niet weten. Alleen geldt hier ook: wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

1 like

Genoten van deze bijdrage, ik ben het ermee eens. Op de man spelen/persoonlijk aanvallen lucht soms op als je iets niet kunt verkroppen, ook al weet je dat het niet netjes is.

2 likes

Als vrolijke atheïst heb ik me er gelukkig niet aan te houden. Het zou wat zijn zeg, als je alleen dan een mening mocht hebben wanneer je totaal perfect was.

Werp maar een eind weg. :+1: Daar is het een forum voor.