Patek Philippe only (Deel 1)

Dat snap ik!
Dit is een prima 1-piece :wink:

1 like

Dat moet ook lastig zijn om deze ‘s ochtends te laten liggen.

1 like

Die chrono is ook van de buitencategorie!

Welke horloges liggen er niks te doen?

1 like

Alles went. Over een poosje is het weer gewoon en komt de rest ook weer uit de box. Zo’n ondergeschoven kindje was die annual calendar nou ook weer niet :wink:

1 like

Op het strand is het misschien niet het meest ideale horloge :sweat_smile: maar op de meeste plekken kan je er prima mee voor de dag komen inderdaad.

Precies dat dus!

Het gaat wat ver om alles op te noemen :grimacing:

Eens! En eens!

3 likes

De drie speciale complicaties van de exhibitie in Tokyo. Die paarse world timer is wel gaaf!

Ook nog een lichtblauwe en paarse Calatrava.

7 likes

Je gaat gewoon aan die Grande Complication voorbij?

Nee hoor, die staat in het midden op de foto. Maar doe mij toch de world timer maar, al is die nu helaas wel (tegen de trend in) vergroot van 38.5 naar 40mm.

Ik draag bijna niets anders meer.

38 likes

Zou ik ook niet doen :star_struck:

1 like

Dat snap ik. Een en al klasse maar tegelijk ingetogen, dus hij kan dan ook altijd :+1:

1 like

De bijna verbaasd me. Geweldig horloge

1 like

Niemand zou het je kwalijk nemen als je zo overstraat zou gaan. Wat een prachtwerk zo :handshake:

2 likes

Een tijdje terug heb ik de 5212a gepast.
Vanaf de release heb ik het een interessant horloge gevonden met een, voor mij, super handige complicatie (week kalender). Op foto’s was ik nog niet overtuigd, maar zo in het echt is het echt een prachtig horloge!

Het gewicht van een stalen Patek is wel even wennen als je goud gewend bent, hij voelt heel erg licht aan.

Qua prijs is de gekte er gelukkig helemaal vanaf, inmiddels zijn ze ver onder list te verkrijgen. Het begint voor mij echt een serieuze kandidaat te worden om toe te voegen aan de collectie.

Wat vinden jullie ervan?

17 likes

Praktisch, maar mis een beetje het wow gevoel.

1 like

Dat had ik dus ook heel erg vanaf de foto’s.
Maar eenmaal om de pols, was ik echt positief verrast. Had ook echt een wow effect.

Die plaat is echt heel mooi IRL.

1 like

Heel mooi horloge. Ik denk ook dat je vooral een Patek Philippe moet kopen “waar de gekte vanaf is”. Anders gaat het om krankzinnige prijzen.

1 like

Voor mij echt een grail :heart_eyes: al zou ik me qua waarde voor 1 horloge wel ongemakkelijk voelen denk ik.

1 like

Is en blijft mijn grail horloge. Is ook het laatste horloge wat ik ooit zou verkopen, deze doe ik niet meer weg

3 likes

tis echt wel een topper, ja en onder list een enkeling op chrono misschien🙂

8 likes