Super gaaf!
Ik ben heel blij voor je. Ook dat je dit hebt gekozen i.p.v. die volgouden Zenith look-a-like
Edit: roségoud of geelgoud?
Super gaaf!
Ik ben heel blij voor je. Ook dat je dit hebt gekozen i.p.v. die volgouden Zenith look-a-like
Edit: roségoud of geelgoud?
Yes. Dat is mooi! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
MK2
Haha d is protserige geelgouden rakker met zenith uurwerk komt ook nog wel eens. Prachtig op een zwarte leren band
Dank!
Dank!
Ook dank! Ik apprecieer dat enorm van jullie 3.
Nog even een foto van de NA.
Prachtig Brikkie!
Zoals ik gisteren al zei:
Welkom in de Patek club
Bijzonder fraai . Proficiat.
Heerlijk horloge, met in mijn ogen de mooiste complicatie. Echt geweldige. Prijs-kwaliteitverhouding van deze is ook top.
Van harte. Denk dat je deze veel gaat dragen. Wel een windertje aanschaffen nu he;-)
Dank. Ben er ook echt blij mee.
Haha zeker niet. Dan slijten ze alleen maar harder. Laat jij je flat 6 ook 24/7 draaien?
Nee gewoon dragen en als die langere tijd stilstaat (is toch een alledaags horloge) dan staat die maar stil.
Die calendar is overigens heel gemakkelijk in te stellen.
Overigens zit er geen secondewijzer op. Dat geeft zo een rust.
Proficiat met de aanwinst, en lekkere binnenkomer als nieuwe PP owner ook. Geniet ervan!
Super aanwinst Brickie!!! Schitterende keus. Geen lelijke bandjes hierop knallen he
Hahaha dank!
Beste horloge vriendje zei dat ook al tegen mij. Die zegt zelfs ‘nothing but Patek leather’ op deze.
De ‘Delta Force Elite’ van HF!
op een dag…
Heel mooie, rustige Patek.
Geniet ervan
Gefeliciteerd man, klasse horloge. Mooie collectie zo !
Prachtig
Gefeliciteerd met je prachtige horloge! In zo’n mooie maat maakt Patek ze helaas niet meer.
Prachtig horloge. Gefeliciteerd en wear it in good health!
Wow! Wat een schitterend horloge. Klasse!