Ik zou me niet zo druk maken om dingen die zouden kunnen gebeuren in je leven…
Weinig vreugde dan lijkt me.
Naast dat ik zo’n lunette niet mooi vind, heb je met een gladde lunette daar helemaal geen last van. Voor mij dus gewoon geen horloge met zo’n lunette, zelfs al had ik het mooi gevonden.
Je kunt die lunette toch gewoon vervangen, of zit deze aan de kast gebakken?
Die is al een stuk mooier. Heeft natuurlijk niet dat mooie uurwerk met 65 uur gangreserve.
Alles is te vervangen, maar is gewoon een raar idee dat ze dat niet kunnen repareren. Ik snap dat er slijtageonderdelen zijn bij een horloge, maar de lunette zou dat niet moeten zijn.
Ik snap dat het ze dit opnieuw gebruikt hebben vanwege oudere modellen die dat ook hadden, maar bij zo’n uitgesproken design heb je altijd ongeveer net zoveel mensen die het wel als die het niet mooi vinden.
Gelukkig begon je op een later moment over het niet mooi vinden van deze PP.
De nog te beschadigen bezel-stelling is nogal fictief en hypothetisch voor mij.
Op een gebruikt gekochte met een dent in de bezel na heb ik de afgelopen veertig jaar namelijk nog nooit schade aan een van m’n inmiddels honderd bezels gehad.
De idee om een horloge niet aan te schaffen omdat dit zou kunnen gebeuren is voor mij een gotspe.
Maar goed, iedereen is gelukkig anders.
Je vond het ding toch al lelijk dus dat scheelt weer.
Ik vind alleen de lunette lelijk, niet het hele horloge. Met een gladde lunette vind ik het een topding.
Misschien kun je m glad vijlen. Iedereen happy in dit topic.
Geweldig mooi.
Deze gisteren toevallig nét op de radar gezet voor een mogelijke aanschaf op korte termijn.
Schitterend!
Welke plaat / metaal configuratie, if you don’t mind me asking ….
Ooofff exciting!!!
Ben benieuwd
Dat lijkt me nu een uitstekende keus. Echt een topper.
Beauty