Eigenlijk zegt hij ‘De beste stuurlui staan aan wal’.
Het is natuurlijk he-le-maal niet OK om dat alleen al te denken, laat staan te zeggen, maar dat weet Stern zelf ook wel, dus dat hij er zoiets uitflapt doet je toch afvragen… why?
Iemand die al zo lang in de spotlight staat en zich zo laat gaan, dat is best wel out-of-character. Althans, dit is voor het eerst dat ik die vibe oppak.
Even speculeren: ik denk dat de uitspraak van stern iets zegt over de hoeveelheid ziel & zaligheid die in het design van het horloge is gaan zitten. Die is hoog en daarom voelt de kritiek zo persoonlijk.
Wat denken jullie?
Teveel alcohol binnen.
Ja precies, goede beschrijving wat Patek is en doet. Juist het stille genieten met jezelf van je Patek, is zo Patek. En dat stille genieten is mogelijk want je hoeft het er bij een ander niet in te wrijven dat jij een Patek hebt. Die uitspraak is misschien wel letterlijk het tegenovergestelde van wat het merk is. Go figure…
Haha, ja dat zou natuurlijk ook kunnen en qua verklaring is die een stuk eenvoudiger. En daarmee zou het zomaar ook correct kunnen zijn
Ik vroeg me af wat ik nou eigenlijk van deze uitspraken-gate vond en kwam tot de conclusie dat dit hele gebeuren een bevestiging is van de reden waarom mijn hart meer bij ALS ligt dan bij PP.
Van deze had senior er eentje cadeau kunnen krijgen maar de overige hadden een lege plaat mogen hebben…
Geen gezicht nu.
Wel een gezicht, toch??
Dan zou ik nog even een keertje de betekenis van de spreekwoord opzoeken.
Niet om het een of t ander, maar ben ik de enige die deze man een beetje op een mix van Peter griffin & nedry van Jurassic park vind lijken?
Heb me altijd afgevraagd of ze die minute repeater ook zo uitgebracht hadden als de ouwe Stern de looks van Johan Derksen had gehad . Enamel moustache!
Nog 1 quote die best wel eens waar kan zijn, en dan stop ik ermee omdat Patek Philippes erfgoed écht wel beter verdient.
Oh wat is de nautilus mooi!
Iedereen is nu verbolgen over deze uitspraak en dat het arrogant zou zijn. Maar denk dat het niet eens arrogant bedoeld is. Als een sportwagen merk een SUV uitbrengt dan klaagt men steen en been, maar ondertussen staan er wachtlijsten voor van meerdere jaren. Denk dat dat hetzelfde is bij de Cubitus. De mensen die het niks vinden zullen er geen kopen ongeacht of ze het zouden kunnen of niet. Ondertussen zijn er genoeg Patek Philippe verzamelaars die al een order op de Cubitus hebben uitstaan.
“De beste stuurlui zijn paupers die nooit een boot hebben gehad en nooit een boot zullen hebben”
Meer een beetje Newman uit Seinfeld