Patek Philippe only (Deel 1)

:blush::point_up:t2:

goed plaatje!

Ik heb het al eerder gezegd, voor mij is de Cubitus gewoon een kloon van de Cartier Santos.

Ik ben wel benieuwd of al die mensen die de Cubitus zo lelijk vinden, de Cartier Santos ook lelijk vinden.

1 like

Ja de meeste verkopers zitten in de VS of Azië helaas, maar zelfs met Nederlandse BTW er bij ben je vaak nog goedkoper uit dan de goedkoopste op Chrono24. En echte handelaarsprijzen liggen dan nog weer een stuk lager. Het is in ieder geval mooi om te vergelijken met bijvoorbeeld de Chrono24 screenshot van hierboven waar de prijzen bijna het dubbele zijn :smile:

1 like

Deze santos is ook lelijk. Veel te groot.

2 likes

Even mijn post verplaatsen naar een topic met een aangenamere sfeer :wink:

Ik denk dat het allemaal wel ok is dus, maar een tikje kleiner zou zeker niet minder mooi geweest zijn.

4 likes

Je hebt een sterk punt.

Subtiel zijn ze beide niet. Laat dat nou net iets zijn wat bij beide horloge ze een stuk aantrekkelijker zou maken. :joy::sunglasses:

2 likes

1 like

De prijs is 1 ding…
Maar vrijwillig gescamd worden, hoeveel gebrek aan zelfrespect moet je daarvoor hebben?
Dat is dat blokje staal toch echt niet waard?

1 like

Word jij nooit moe van je eigen kruistocht? Iedereen weet inmiddels wel wat kleine Hubertus van Patek vindt, hoor.

5 likes

Hoeveel Pateks heb je eigenlijk zelf?

3 likes

Er is duidelijk niemand die snapt wat Hubert van Patek vindt.
Dat de grijze markt gewillige slachtoffers scamt, dat is toch helemaal Pateks schuld niet?

Bij deze wat Hubert (wat een zeikneus ook, die vent) vindt even op een rijtje:
Hubert vindt iets van de recente uitspraak van Mr. Stern. Hubert staat daarin niet alleen.
Hubert vindt iets van de belachelijke prijzen op de tweedehands markt. Hubert staat daarin ook niet alleen.
Hubert vindt iets van ‘low’ end Pateks prijsstelling tov de concurrentie. Alweer, Hubert kent best gelijkgestemden.
Hubert vindt vele Pateks best lelijk. Vooral de high end.
Hubert vindt vele andere Pateks heel erg mooi. Een hobnail of andere calatrava, een base nautilus, sommige aquanauts, world timers, de chrono’s en vele andere.
Hubert vindt die groene cubitus te pruimen, al vindtie de naam niet helemaal lekker en de bracelet niet consistent - zie hoger in dit topic.
Hubert vindt Patek een machtig merk met enorme technische en artistieke mogelijkheden dat terecht zijn plaats aan de sterrenhemel van het horlogelandschap verdiend heeft in het verleden.

Hubert heeft geen Patek en ambieert er ook nooit een te hebben. Gezien Hubert zich volstrekt geen dr*l meer hoeft aan te trekken van Thierry Sterns mening dan omgekeerd, blijftie toch gewoon lekker zijn gedacht zeggen alhier. Tot een mod ingrijpt, dat is.

Mag jij ook gewoon hoor. Lekker forum. Lekker meningen. Lekker tetteren.

3 likes

Sterk punt! Jij?

1 like

Wat een lulverhaal Hubertje. Succes ermee.

2 likes

Het begint hier steeds meer op het Wilsdorf & Davis-topic te lijken.
Sinds de heer Stern publiekelijk zijn mening ventileerde is het decorum volledig vervallen.
Ondergetekende overweegt Länge of Chopard voortaan.

OT
Gaan jullie even lekker ergens anders kibbelen! :rage:

5 likes

Is dat nou een meistersinger met een grossdatum? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Toch wel grailmateriaal hoor.
Helemaal de platina versie.:heart_eyes:

Die doet leuk mee met de Patek Philippe regulator.

6 likes

Helemaal akkoord :ok_hand:

2 likes

Niet de cubitus :joy:

Hubertje misschien binnenkort even lekker op vakantie (?)

Echt hè? Dit was een beschaafd topic. Maar sinds kort is Patek echt het nieuwe Rolex…