Ik vind het helemaal niks. Ik zie hem nog regelmatig bij dealers. Zegt genoeg.
Deze bij officieële dealers ???
Het is een linited edition (600 st) gemaakt voor hun Grand Exibithion in 2017 en was US only. Ik denk dat jij de 5524G en 5524R pilots nog steeds bij de dealers ziet liggen (die liggen er veel nl.)
Ik heb m nog nooit gezien. En kom geregeld bij de AD. Los daarvan is hetniet zo mijn smaak qua plaat en wijzers. Te plain ofzo.
Een prachtig horloge. Buiten mijn bereik maar door er alleen maar naar te kijken word ik al gelukkig.
Het feit dat velen niet-wetenschappelijke dat het limited is/ speciale editie zegt ook voldoende.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Veel succes met het bekeren van die onbenullige roeptoeters.
On topic, ik word hier blijer van dan van hun sportmodellen:
Het scheelt dat ik ze beiden niet kan betalen .
Deze zag ik vorige week irl. Maar in t echt vond ik m tegenvallen. De kleine te klein, de grote te groot. Maar wel echt een eigen gezicht, deze
Geef mij dan maar gewoon een Calatrava…
Een maand geleden bij Patek S&C in Amsterdam geweest en deze gezien. Ik dacht dat het een vrouwenmodel was Ik had ook niet door dat het een platina horloge was (het ding heet notabne een Golden Elipse) en al helemaal niet door dat een time only horloge 41K zou zijn
Mooie van de Ellipse is juist het eigen gezicht. Een Calatrava heeft dat toch minder, hoe iconisch die ook is. Ik zou m nooit kopen. Maar vind t wel een heel cool ding.
Klopt maar als iets een eigen gezicht heeft dan maakt dat hem nog niet direct mooi
Niet dat ik de ellipse lelijk vind maar ik vind de Calatrava gewoon mooier.
Heb je gelijk in. Moet nu denken aan een fiat Multipla
Erg goed voorbeeld ja
Dit forum heeft teveel gebruikers dus is geen beginnen aan
On topic; dit model ligt bij Martens op voorraad. Wel wat ouwelijk.
In het rose is die goedkoper!
Ik vind hem spannend en elegant, zoals een Patek in mijn ogen hoort te zijn. En ouwelijk zegt mij niet heel veel meer na aanschaf Tank. Ik draag hem graag.
Klassiek in ieder geval. Ik zeg doen! Voldoende mooie exemplaren, ook gebruikt te krijgen.
Ik ben bang dat dit ding overal op voorraad ligt, het is wat ouderwets ogend en je hebt en specifiek publiek voor nodig, oud geld. Ik denk dat de meeste mensen die veel horloges kopen vooral nieuw geld is en zich vooral laten beïnvloeden door rappers op TV en hypes.
Daarom vind ik het ook sterk van Patek dat ze met modellen zoals de 5524 Pilot en de 5212 Weekly komen. Je hoeft het niet mooi te vinden maar het toont wel aan dat er een sfeer van vernieuwing hangt, zowel technisch (calibre 26-330) als qua uiterlijk van de horloges. Deze vernieuwing zorgt dat het bedrijf nog 200 jaar bestaat.
Ik denk ook dat dit precies de kracht is van family owned businisses
Presidenten schijnen toch vaak een Eclipse te dragen?