Trump schijnt er één te hebben ![]()
Haha, genoeg figuren die een Day-Date hebben, dus daar heb ik niet zo’n last van. Overigens heeft The Donald hem op een gouden bracelet, dat vind ik 3x niks. Veel beter op leer
Helemaal eens inderdaad!
Deze heb ik gezien idd, die uit 2000s ziet er ook erg goed uit. Ben wel benieuwd of de Jumbo dan weer niet té groot is? Ziet er flink uit op die pols van 18cm. Nog een reden om dus eerst te passen.
Ontzettend jammer inderdaad ![]()
Doos en papieren geef ik heel weinig om. Extract of the archives is leuk ofzo, maar tis me geen euro extra waard.
@GoldRush Edit: dit moet natuurlijk de 3648 zijn. Staat overigens tekoop bij Gaillard zag ik.
12.5k ook nog een sloot geld in je zak voor iets anders moois vergeleken met de prijzen van een jumbo.![]()
Ook heel tof! Maar goud is voor mij geelgoud, witgoud komt wat later in mijn leven misschien nog eens aan de beurt ![]()
Overigens wel interessant om misschien eens langs te gaan om te passen.
Ahh ja die snap ik wel! Ik vind dit wel een hele mooie combinatie!
Zeker, absoluut prachtig!
Nou zou deze gouden DJ toch niet inruilen voor een Ellipse.
Die is mooi maar ook een fashionhorloge.
Je laat met twijfelen Brick…. Overigens heb ik niks tegen fashion horloges, ben erg content met mijn Cartier Tank Américaine ![]()
Een euro op een bandje!

Nee ja, dit blijft toch wel de definitie van Patek voor mij… Dat en de complicaties.
Pfoeh, hele gave foto’s dit. Zo lust ik hem ook best, maar ik vind deze band toch iets vrouwelijks hebben. En dat heb ik niet snel… ![]()
![]()
Vrouwelijk?
Je bent zelf toch zeker mannelijk genoeg. Dan maakt dat niks nada uit.
Edit. Ah ja. Dat is de ellips. Vrouwelijk. Ook op leer. ![]()
Ja zeker, daarom zeg ik dat dat me normaal gesproken weinig boeit. Maar er is iets aan die bracelet tov bv een jubilee wat me toch niet helemaal trekt. De ellipse is van zichzelf niet vrouwelijk wmb hoor. Belichaamt het toppunt van Italiaanse sprezzatura, heerlijk! ![]()
Kwam deze tegen. Twee Patek’s in een week kopen is een beetje overdreven dus misschien wacht ik nog even een paar dagen.
Bleghhh wat lekker, niet normaal
Collega heeft dit maar dan helemaal witgoud met blauwe wijzerplaat. Erg sjiek. Wel heel klassiek
Helemaal akkoord.
Een echte vent kan perfect roze dragen zonder er verwijfd uit te zien.