Patek heeft je veranderd Niels ![]()
Zeker niet, maar sommige mensen in dat topic kan ik gewoon niet uitstaan en 50% van mijn berichten worden binnen een minuut verwijderd door een overijverige moderator die mij onaardig vindt. Hoe minder berichten van mij hoe rustiger het verloopt, schijnt.
Ik heb overigens nog een Submariner! ![]()
Idem
![]()
Doe dat nou niet, ƩƩn van de mooiste van het forum. Veel liefhebbers mogen hiervan alleen maar dromen.
t Blijft wel een instappertje natuurlijk
Waar is die hf member met al die instappers en incourante patek modellen gebleven?
Hier.
ben je niet de enigsteā¦
welkom bij de club
![]()
niet te trots doen
Ben sinds het binnenharken in 2021 supertrots en superblij met dit horloge!
De instapper opmerking komt van rancuneuze typetjes nadat ik de Submariner een magazijnmedewerkershorloge genoemd heb. ![]()
Ze hebben overigens wel gelijk hoewel de echte Patek Philippe instappers vanwege de prijs meestal gebruikte exemplaren van eind vorige eeuw zijn.
ben je niet de enigsteā¦
Dat is die wel. Wellicht niet de enige. ![]()
Als we het over Patek hebben, ik heb er nog een aantal gezien deze week.
.Zo 5110 is in mijn ogen een sleeping beauty.
Agreed! Dit is sowieso de mooiste world time die Patek sinds de introductie in 2000 heeft uitgebracht. In platina is āie nóg mooier. Blijft eigenlijk bizar dat dit model zo ondergewaardeerd is, het is zoān beetje de goedkoopste complicatie van PP
platina is āie nóg mooier
Die was er ook! Gezien?
Dan is het middelste deel blauw/grijs. ![]()
Zekers! Contrast is echt mooi maar prijsverschil is ook aanzienlijk. Dan heb je ook wel wat
Dan is het middelste deel blauw/grijs.
Submarine gray ![]()
Persoonlijke smaak uiteraard maar de mooiste in meerdere decennia blijft voor mij de 5070.
Dat lemania mouvement is imo mooier dan hun inhouse chrono mouvement.
Technisch zal het inhouse beter zijn maar wat betreft charme kan is de CH 27-70 niet echt te overtreffen
En de platina versie met blauwe plaat vinkt alles af wat er valt af te vinken.
Dat krijg je een beetje als je je voornamelijk bezighoudt met wat de rest van de wereld van jou vindt, i.p.v. dingen te kopen die je mooi vindt of erg graag wilt hebben.
Vind de tendens op het forum de laatste tijd sowieso beetje neigen naar misplaatst pochen. Submariners magazijnmedewerkershorloges noemen bijvoorbeeld.
Wat een dedain.
Er is altijd een grotere vis zeggen ze wel eens. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Submariner een magazijnmedewerkershorloge
Dan toch het magazijn van Rolex. ![]()
vinkt alles af wat er valt af te vinken.
bijna⦠op de afgehakte cijfers na ![]()