Patek Philippe only (Deel 2)

Mint condition

Near mint condition

NOS condition

Zit tegen NOS aan!

Ongedragen conditie. Slidertje.

Mint Smint. Bedankt voor de les die wij hier uit mogen trekken JPM.

2 likes

Wat een gedoe en vervelend voor je. Ik verwacht overigens komende week ook nog geen voortgang. Drukste week van het jaar in het zuiden.

Maar ik ben er van overtuigd dat je een dezer weer vrolijk met deze annual om de pols loopt. Want mooi is die zeker.

Geniet ondertussen van je reverso! Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Vervelend man, hoop dat het voortvarend opgelost wordt en niet eindigt in een ‘wij weten natuurlijk niet wat er in de tussentijd gebeurd is’.

1 like

Het gaat vast goedkomen
Ik had hem vandaag best om willen hebben. Kapot of niet :slightly_smiling_face:

Gewoon om de 5 minuten even de tijd checken op de smartphone en de wijzers een tikje verder zetten!

1 like

De tijd loopt prima hoor, maar ik draag hem maar niet om verdere kans op schade te voorkomen.

Verder bedankt voor je bijdrage. Uiteindelijk zal iemand hier wel de stoute schoenen aantrekken en al je vakliteratuur en vele andere waardevolle toevoegingen bundelen, want het zou zonde zijn als dat met de tijd verloren gaat. Pun intended.

Groet.

6 likes

jij bent zeker de leukste thuis,of je gunt een ander het licht niet in de ogen :roll_eyes:

1 like

Je kent kleine Hubertje inmiddels toch wel? Dat is gewoon een grapjurk met een VPN-verbinding. No biggie.

2 likes

Mooi shit zo tijdens de feestdagen zo voor je.
Zal best opgelost worden en dat je er dan maar van mag genieten.

1 like

Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. Een waanzinnig mooi horloge, en dan dit gedoe. Ik hoop dat hij uiteindelijk tiptop weer om je pols belandt en je er alsnog van kunt genieten.

Klote dat je denkt een super horloge te hebben gekocht en dan zo wordt teleurgesteld. Ook wel een boevenstreek van Steiner om zoiets als mint te koop te zetten. Daar zou ik dus nooit meer iets kopen, dan ben je voor mij gewoon met oplichting bezig. enige juiste van Steiner zou zijn horloge terugnemen en 100% centjes terug, al het andere zou mijn gevoel bevestigen.

1 like

Da’s een vrij accurate omschrijving.

De blijkbaar aanstootgevende grolpost was een direct vervolg van de post erboven, waar iemand aangaf het horloge ook graag in defecte staat te dragen. Waarbij ik me inbeeldde dat iemand die een defecte patek draagt ‘m elke 5 min manueel synct.

Mijn ogenschijnlijk veelvoorkomende misplaatste reacties die in verkeerde keelgaten schieten zijn louter contextuele associaties van een brein met ehm… uniek / apart / zonderling gevoel voor humor en volstrekt niet persoonlijk bedoeld.

De gemeende reactie voor @anon2179421EV staat iets hoger :wink:

Waarom zou ik iemand oprecht iets anders dan het beste wensen, zeker in zo’n emotioneel geladen tegenvaller met een uitzonderlijk hoogstaand horloge?

11 likes

Hoe je het ook went of keert, een uiterst nare situatie. Ik hoop het beste @anon2179421EV , dat hij weer zal lopen zoals het moet. Het zal uiteindelijk wel goedkomen.

1 like

“Oplichting”; dan moet je wel maar even bewijzen dat Steiner wist van een verborgen gebrek danwel gebreken. Ik denk dat het een civiele zaak is waar je nooit uutkomt
Je weet ook gewoon niet wat de geschiedenis van dit horloge is. Voor Steiner lijkt mij dit ook niet zo leuk. We hopen op het beste.

Laten we Steiner even nergens van betichten, zeg. Dat is wel het laatste wat ik wil. Vooralsnog zijn zij enorm behulpzaam maar voor hun is het op dit moment ook kerstmis en dat respecteer ik.

13 likes

Ik doelde op de zichtbare krassen. Dat is naar mijn mening heel ver verwijderd vaneen mint omschrijving.

1 like

Dat is uiteraard erg balen. Temeer ook omdat mijn vrouw 7 uur in de trein heeft gezeten om hem op te halen. Het is ook mijn eigen schuld, want het is een hele grote aankoop en ik had er minder makkelijk over moeten denken. Nu is het tijd om een paar goede flessen wijn uit de kelder te gaan halen. Kelder omdat het een stuk interessanter klinkt dan de kast in de bijkeuken waarin ze staan. Proost.

21 likes

Wel… het probleem met er langer over denken is dat je dat soort aankopen dan misschien nooit doet.
Als je niet de pech gehad had dat het ditmaal misging, was het allicht een ervaring geweest die je voor geen geld had willen missen.
En dat het misging, had je geen hand in of controle over, dus dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.

Ik heb ook tegen beter weten in mijn fair share of miskopen gedaan (op gemotoriseerd vlak). Sommige daarvan staan nog steeds in m’n schuur te verstoffen tot de dag dat ik ze herstel. Achteraf is het makkelijk gezegd “had ik beter”.

Beter bemind en verloren dan nooit lief gehad.

Dit stuk verdient het in ere hersteld te worden, en nu zal dat allicht gebeuren. Dat alleen is al positief.
Ik hoop met iedereen mee dat de schadelijke gevolgen voor jou beperkt blijven en het plezier niet blijvend drukken.

4 likes

Conclusie is wel dat je een top vrouw hebt.

Succes met alles en toch een fijne kerst
Komt vast allemaal goed

5 likes

Hahahah proost man :clinking_glasses:

2 likes