Laten we Steiner even nergens van betichten, zeg. Dat is wel het laatste wat ik wil. Vooralsnog zijn zij enorm behulpzaam maar voor hun is het op dit moment ook kerstmis en dat respecteer ik.
Ik doelde op de zichtbare krassen. Dat is naar mijn mening heel ver verwijderd vaneen mint omschrijving.
Dat is uiteraard erg balen. Temeer ook omdat mijn vrouw 7 uur in de trein heeft gezeten om hem op te halen. Het is ook mijn eigen schuld, want het is een hele grote aankoop en ik had er minder makkelijk over moeten denken. Nu is het tijd om een paar goede flessen wijn uit de kelder te gaan halen. Kelder omdat het een stuk interessanter klinkt dan de kast in de bijkeuken waarin ze staan. Proost.
Wel… het probleem met er langer over denken is dat je dat soort aankopen dan misschien nooit doet.
Als je niet de pech gehad had dat het ditmaal misging, was het allicht een ervaring geweest die je voor geen geld had willen missen.
En dat het misging, had je geen hand in of controle over, dus dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen.
Ik heb ook tegen beter weten in mijn fair share of miskopen gedaan (op gemotoriseerd vlak). Sommige daarvan staan nog steeds in m’n schuur te verstoffen tot de dag dat ik ze herstel. Achteraf is het makkelijk gezegd “had ik beter”.
Beter bemind en verloren dan nooit lief gehad.
Dit stuk verdient het in ere hersteld te worden, en nu zal dat allicht gebeuren. Dat alleen is al positief.
Ik hoop met iedereen mee dat de schadelijke gevolgen voor jou beperkt blijven en het plezier niet blijvend drukken.
Conclusie is wel dat je een top vrouw hebt.
Succes met alles en toch een fijne kerst
Komt vast allemaal goed
Hahahah proost man ![]()
Echt heel klote man en hoop dat alles uiteindelijk goed komt en het goede gevoel bij de Patek weer naar boven komt, sterkte en dat de wijn mag smaken vanavond ![]()
Dit is mss ook wel beetje deformatie van ons horlogegekkies. Een normaal mens gaat zo’n aankoop zelf doen, wil het ervaren, zelf bekijken en zelf meemaken.
Maar wij hebben al vaker bijzondere horloges gekocht en gehad, dit was gewoon weer een NA, on to the next. Wel bijzonder hoor, maar het ophalen ervan kende je al wel en je wilde hem voor een bepaalde datum hebben wss en je kon zelf ff niet.
Zou me mss zelf ook kunnen gebeuren. Hoewel… iig snap ik t.
Mag ik een teiltje?
Mag toch hopen dat je dit met een paar flessen wijn in je mik aan het typen bent. Nog niet eerder op dit forum zo iets decadents gelezen. Of kijk je echt op mensen neer?
Ah yes we gaan los. ![]()
![]()
Nou volgens mij sla je de plank hier echt volledig mis. Wat heeft dit te maken met op mensen neer kijken? Hij heeft gewoon gelijk. Na verloop van tijd wordt het allemaal veel te normaal en daar gedraag je je dan ook naar als je iets koopt, verkoopt of inruilt. Dat wil helemaal niet zeggen dat je van tante Lotje getikt bent laat staan dat je op tante Lotje neerkijkt. Rustig maar.
dacht dat kerst vrede op aarde was
![]()
Ik vraag me vooral af vanaf welk budget dit fenomeen optreedt.
Ach, doe maar een lozzie, hier heb je 40k
Echt een vervelend verhaal. Iets soortgelijks is mij ooit overkomen. Ik had een pre-owned JLC die opeens niks meer deed. Terug bij de winkel wezen ze mij op een deuk op de achterzijde. 100% zeker dat ik die niet erin had gemaakt.
Het was toen een relatief makkelijke fix maar de liefde was voorbij. En dat wens ik je niet toe, want
De 5205 is een fantastisch horloge.
Veel wijsheid en geluk gewenst en bovenal hele fijne feestdagen.
Ach ja, we zullen in compleet andere werelden leven idd.
Misschien maken we het ooit nog eens mee. Dat we achteloos
kapot kunnen slaan op een horloge dat wel leuk is maar als het stuk blijkt het toch niet veel uitmaakt.
Eén van de frustrerendste missers in het leven is niet weten in welke league je opereert, op meerdere vlakken. Dat wordt pijnlijk duidelijk met zo’n reactie.
Ik ben me er degelijk van bewust dat ik niet in de Champions League speel.
Wees gerust…
Je avatar zegt inderdaad genoeg. Kennelijk mag je als normaal mens niets meer zeggen. Fijne avond nog ![]()
![]()
Ik vrees van niet…
Met horloges misschien niet, maar de rest… ![]()
Niemand is normaal… Iedereen is bijzonder ![]()