Patek Philippe only (Deel 2)

:joy:

3 likes

Ik dacht dat dat hier wel kon, in Patek only. Ons kent ons, grote spelers onder elkaar. Soms vergeet ik dat er ook plebs meelezen. Sorry man!

7 likes

Ja klote is dat he

4 likes

En dat door 2 TL-2’s gesproken. Schattig…

Dit zegt niemand. @JPM baalt er enorm van, en 100% dat ik dat ook zou doen. Ik relativeer het alleen en probeer het positief te benaderen, op die manier blijf je plezier in de hobby houden, ook als het soms tegenzit.

1 like

TL3 is overrated. Been there, dun that. Maar toen zat jij hier nog niet.

4 likes

Klopt, ben maar een kleine speler

Weet ik

IMG_1373

7 likes

Klein beginnen

5 likes

Ach ja, ik heb iig zelfkennis

1 like

Net zoals die ketting van je vriendin? :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel klote voor @JPM van die Patek. Laten we hopen dat het goed afloopt. :tulip:

4 likes

En JPM maar denken, met het kopen van een Patekkie, dat ie dacht tof te doen en zichzelf te verlossen van het groen.

1 like

Het groen is een beetje zoals de maffia, ze zitten overal.
1766730126242260516136384176520

3 likes

Pohhhh indrukwekkende flex wel

3 likes

Klote @JPM!

Je zou, ondanks dat ze wss zijn gesloten, alvast een mailtje naar Chronotec kunnen sturen om te informeren wat eventuele kosten van een service (ex onderdelen) zijn.

Succes iig! Knaller blijft dit wel, heerlijk!

2 likes

Even resumƩ voor de eierwekker gaat:

Ik ben geen arrogante op andere neerkijkende snob!! Datzelfde geldt voor @551er.

En ik baal als een stekker (!!) dat hij stuk is. Laten we wel bij de feiten blijven nu de alcoholdampen langzaam optrekken.

Verder wil ik het hier voor nu even bij laten zodat het jasjesdasjepubliek in dit topic zich niet genoodzaakt voelt om over te stappen naar dure Indi-brands omdat er wat simpele boeren het Patek-topic en al haar elegantie hebben gekaapt.

Game on.

30 likes

Shit was net van plan mijn buurvrouw op pad te sturen voor een klokkie bij Steiner :partying_face:

4 likes

Haha, heerlijk :joy:
Ik ben het helemaal met je verhaal eens, al ben ik zelf ook maar een pleb in dit topic.

2 likes

Independent Watchmakers :drooling_face:

Heel vervelend @JPM. Komt goed natuurlijk.

Ben zelf ook niet altijd super voorzichtig met aankopen, veel op afstand via Chrono24 bijvoorbeeld, waarbij je op foto’s de echte conditie ook niet kan zien. Kan een keer tegenvallen natuurlijk.

Verder laten alle reacties vooral zien hoe snel mensen elkaar verkeerd begrijpen wanneer ze alleen kunnen lezen en niet kunnen zien hoe iemand iets echt bedoeld.

7 likes