Over neerbuigend gesproken…
Nou fijne dag! lekker koud buiten maar ook zonnig! geniet alle van 2de kerstdag! ![]()
Over neerbuigend gesproken…
Nou fijne dag! lekker koud buiten maar ook zonnig! geniet alle van 2de kerstdag! ![]()
Ik zag hier tig ongelezen berichten staan, ik hoopte op een mooie NA om te gaan liken maar nee… het gaat nog steeds over een kapot horloge ![]()
Wat is het probleem. Waarschijnlijk wordt het allemaal netjes opgelost en in het slechtste geval kost het een paar duizend euro om dat ding in topstaat te krijgen
Ik zou maar gewoon kerst gaan vieren
he jammer! ik dacht dat je had gereageerd op bovenstaand bericht om je nieuwe Patek te showen ![]()
Kan die zich nog even omdraaien s.v.p.?
Ik ga die ouwe van jou wel liken
Ik heb toch niks te doen
![]()
![]()
![]()
Goh, had echt niet in de gaten dat sarcasme soms verkeerd begrepen wordt.
Nou, fijne 2e kerst allen ![]()
![]()
Kneiters!
Dank! Wel jammer van dat krasje onder het balanswiel, hè ![]()
Dat soort beelden van gecompliceerde, handgewonden Pateks en Langes doet me soms denken aan een kleine stad in vogelperspectief.
Je ziet mooi de verschillende lagen, hoogtes, materialen en schakeringen. Er zijn zoveel complexe lagen dat het licht niet overal even ver doordringt, wat een heel intrigerend effect geeft.
No prob.
Aldus chat:
‘Als sarcasme verkeerd wordt begrepen, kun je het beste kalm blijven, de situatie ontwapenen met vriendelijkheid, vragen om verduidelijking’
Wat bedoelde je dan precies?
Absoluut! En bij de lange datograph is dat nog mooier. Imo. Maar dat komt ook omdat dat uurwerk een stuk dikker dieper is. ![]()
Laat maar zien @Bauhaus !
Ah de beroemde 5370 pp en nog een andere rattrapante ![]()
![]()
![]()
Dat is “gewoon” de jouwe met een split seconds complicatie hoor
.
Je moet al weten waar je naar kijkt om het verschil te zien.
Yes I know.
Dat uurwerk is de basis voor dé rattrapante en ook de perpetual.
Eigenlijk van alle handwinders chrono ![]()
Was hun eerste in house chrono als ik me goed herinner. Hebben ze (terecht) een grote zaak van gemaakt destijds.
Als eerste in een dames horloge ![]()
Dat herinner ik me niet meer. Misschien als praktijk/markttest?