Ja die was prachtig!!
Dat is ook nog eens de eerste automatische chrono die Patek ooit heeft uitgebracht
Ja die was prachtig!!
Dat is ook nog eens de eerste automatische chrono die Patek ooit heeft uitgebracht
De foto van de Patek en de Reverso… die twee lijken gemaakt voor elkaar.
Dankjewel ![]()
Ik ben dan ook TL-3, hè
Dat is niet iedereen gegeven
Ik heb oprecht geen idee wat dit betekent.
Maar het zal vast niets te maken hebben met
Je inhoudelijke inbreng, die is namelijk
.![]()
Gewoon een geintje…
Zirx gisteren: “En dat door 2 TL-2’s gesproken.”
Ik dacht… ik doe er nog een schepje bovenop ![]()
Prachtig brick. Ik moest altijd even wennen aan de subdials die op -1 in de sportstand staan
maar hij is verdikke zo fraai!
Precies ingesteld op mijn geboortedatum. Zelfs de dag is correct! En dan zeggen dat toeval niet bestaat.
Mijn 5205R vandaag afgegeven in Maastricht. Die gaan we voorlopig een paar maanden niet terugzien vrees ik. To be continued.
Voor beide een like.
Ja you love it or you hate it.
Lange heeft dat ook met de datograph en 1815 chrono en zelf met de time only en up/down
Hier nog 1 patek.
NB. De moderne Daytona heeft ze staan in de sportstand +1
Ach wellicht gaat het sneller dan je denkt ![]()
Hebben ze aangeven waar die naar toe gaat?
En als het dan toch nog lang duurt, heb je weer een kadootje als die er weer is. ![]()
Het romantische idee zou zijn terug naar Zwitserland waar ze hem met liefde en kunde weer als nieuw maken maar de realiteit is waarschijnlijk een service center hier in Nederland. Ik twijfel nog of ik de krassen uit de bezel ga laten polijsten maar dan is het wel belangrijk welke van de twee het wordt. Ik weet het deze keer niet zo goed. Het kalf is allang verdronken met dit horloge eigenlijk.
Die is nice.
Zijn ze zo erg diep? Anders laten zitten. Op een gouden horloge komen toch weer nieuwe krassen.
Servicecenter in NL is prima, of hij gaat naar D.
Kalf wordt geredt. Wacht maar zodra die terug is en je hem weer om je pols hebt.
NB nu wel even de manual lezen hè ![]()
![]()
Niet echt diep maar de bezel is hoogglans gepolijst en dat poetsen ze er zo weer uit zonder dat je het ziet lijkt me. Ze komen vooral van dat verzetpotloodje die de Pusher heeft gemist en uit is geschoten. Gewoon even opfrissen.
Als ze m strak trekken en straks alleen jouw karakter op de klok zit zou ik t wel ok vinden. Zeker als t een keeper is.
kan me wel voorstellen dat de fun een beetje over is met dit horloge,maar mss als die weer top is dat de klik toch weer terugkomt
het is in ieder geval wel een heel gaaf horloge