Het romantische idee zou zijn terug naar Zwitserland waar ze hem met liefde en kunde weer als nieuw maken maar de realiteit is waarschijnlijk een service center hier in Nederland. Ik twijfel nog of ik de krassen uit de bezel ga laten polijsten maar dan is het wel belangrijk welke van de twee het wordt. Ik weet het deze keer niet zo goed. Het kalf is allang verdronken met dit horloge eigenlijk.
Die is nice.
Zijn ze zo erg diep? Anders laten zitten. Op een gouden horloge komen toch weer nieuwe krassen.
Servicecenter in NL is prima, of hij gaat naar D.
Kalf wordt geredt. Wacht maar zodra die terug is en je hem weer om je pols hebt.
NB nu wel even de manual lezen hè ![]()
![]()
Niet echt diep maar de bezel is hoogglans gepolijst en dat poetsen ze er zo weer uit zonder dat je het ziet lijkt me. Ze komen vooral van dat verzetpotloodje die de Pusher heeft gemist en uit is geschoten. Gewoon even opfrissen.
Als ze m strak trekken en straks alleen jouw karakter op de klok zit zou ik t wel ok vinden. Zeker als t een keeper is.
kan me wel voorstellen dat de fun een beetje over is met dit horloge,maar mss als die weer top is dat de klik toch weer terugkomt
het is in ieder geval wel een heel gaaf horloge
Fuck t [quote=“JPM, post:1017, topic:557377”]
Het kalf
[/quote].
Gewoon beschouwen als een NA als ie terugkomt. Dan is ie fris en is t jouw horloge. Nog steeds net zo mooi!
Onzin, tip pusher tool 5205 is mooi rond gepolijst, past precies en schiet niet uit!
Dat bepaal ik zelf wel.
Fuck t [quote=“JPM, post:1017, topic:557377”]
Het kalf
[/quote].Gewoon beschouwen als een NA als ie terugkomt. Dan is ie fris en is t jouw horloge. Nog steeds net zo mooi!
Nou ik ben voornemens om in 2026 eens niets te kopen (en dat gaat ook lukken) dus het zal wel fijn zijn als hij terugkomt. Waarschijnlijk gaat het echt een heel tijdje duren dus tzt zal het vast een NA voelen.
Ik zal eerlijk zijn of ik er dan weer net zo blij mee zal zijn!!
En Owja @Vaseline
Zo kreeg ik hem binnen.
Wacht effe, dit heb je niet gezien? ![]()
Hij was mint omschreven en mijn vrouw heeft hem opgehaald dat was inmiddels wel duidelijk dacht ik. Overigens zie je het alleen onder bepaalt licht hoor. Het is wat het is.
Hij was mint omschreven
Neem aan dat je diezelfde dag nog aan te telefoon hing met Steiner om dit te melden al dan niet met direct gemaakt fotos na het unboxen.
Dat begreep ik.
Maar dit niet zien is wel soort van next level Niels. ![]()
![]()
Het is wat het is.
Ik heb het uiteraard gelijk gemeld en mocht het laten polijsten bij tempus als ik dat wilde.
Had er net een perfecte daydate 40 en nieuwe Skydweller met 2 banden achtergelaten. Uiteraard was ik niet blij maar hij ligt nu bij Steiner dus mijn lot ligt nu in hun handen.
Horlogehandel is zelden proper. Ik doe het mezelf aan hoor. Nevermind. Laten we niet weer een hele discussie starten hier.
Zo kreeg ik hem binnen
Valt wel mee toch. Zo zien al mijn horloges er na een dag uit. Doekje erover en klaar
Daarom honden wij ook van jou, jij brengt een beetje nuance.
een service center hier in Nederland.
Die kunnen ook gewoon laserwelden als krassen zo diep zijn en hebben de originele legeringen op voorraad om zonder kleurverschil je horloge als nieuw te maken.