Patek Philippe only (Deel 2)

Fuck t [quote=“JPM, post:1017, topic:557377”]
Het kalf
[/quote].

Gewoon beschouwen als een NA als ie terugkomt. Dan is ie fris en is t jouw horloge. Nog steeds net zo mooi!

3 likes

Onzin, tip pusher tool 5205 is mooi rond gepolijst, past precies en schiet niet uit!

Dat bepaal ik zelf wel.

3 likes

Met teveel @Vaseline misschien wel.

1 like

Is je Deprez al binnen? :wink:

1 like

Nou ik ben voornemens om in 2026 eens niets te kopen (en dat gaat ook lukken) dus het zal wel fijn zijn als hij terugkomt. Waarschijnlijk gaat het echt een heel tijdje duren dus tzt zal het vast een NA voelen.

Ik zal eerlijk zijn of ik er dan weer net zo blij mee zal zijn!!

En Owja @Vaseline

Zo kreeg ik hem binnen.

10 likes

Wacht effe, dit heb je niet gezien? :sweat_smile:

3 likes

Hij was mint omschreven en mijn vrouw heeft hem opgehaald dat was inmiddels wel duidelijk dacht ik. Overigens zie je het alleen onder bepaalt licht hoor. Het is wat het is.

Neem aan dat je diezelfde dag nog aan te telefoon hing met Steiner om dit te melden al dan niet met direct gemaakt fotos na het unboxen.

1 like

Dat begreep ik.
Maar dit niet zien is wel soort van next level Niels. :sweat_smile::wink:

Het is wat het is.

Ik heb het uiteraard gelijk gemeld en mocht het laten polijsten bij tempus als ik dat wilde.

Had er net een perfecte daydate 40 en nieuwe Skydweller met 2 banden achtergelaten. Uiteraard was ik niet blij maar hij ligt nu bij Steiner dus mijn lot ligt nu in hun handen.

Horlogehandel is zelden proper. Ik doe het mezelf aan hoor. Nevermind. Laten we niet weer een hele discussie starten hier.

3 likes

Valt wel mee toch. Zo zien al mijn horloges er na een dag uit. Doekje erover en klaar

3 likes

Daarom honden wij ook van jou, jij brengt een beetje nuance.

1 like

Die kunnen ook gewoon laserwelden als krassen zo diep zijn en hebben de originele legeringen op voorraad om zonder kleurverschil je horloge als nieuw te maken.

1 like

Daarom druk ik dat knopje ook altijd in met een sate prikker ipv dat pennetje wat erbij zit. Dat is veel te hard. Als je uitschiet heb je direct een kras.

Sorry, maar je weet volgens mij niet waar je het over hebt. Die dingen krassen gewoon. Als ik hem verzet, gebruik ik een tandenstoker. Is trouwens ook oppassen wat als het hout splintert, dan heb je een uitdaging.

Maar het allerbeste: die pushers niet gebruiken, the ultimate flex :muscle:

:rofl::rofl::rofl::rofl: je bent grappig!!

1 like

Dit stelt mij wel gerust.

1 like

Mint, NOS, unworn…. allemaal heel verneukeratieve termen.

1 like

Je zus. Dat zijn wel vieze vlekken zeg!

De vorige eigenaar was enthousiast :smile:

Maar goed. Ik heb een Patek gekocht die heeft ook wat krasjes. So be it.

Blijft een gouden horloge :sunglasses: