Daarom druk ik dat knopje ook altijd in met een sate prikker ipv dat pennetje wat erbij zit. Dat is veel te hard. Als je uitschiet heb je direct een kras.
Sorry, maar je weet volgens mij niet waar je het over hebt. Die dingen krassen gewoon. Als ik hem verzet, gebruik ik een tandenstoker. Is trouwens ook oppassen wat als het hout splintert, dan heb je een uitdaging.
Maar het allerbeste: die pushers niet gebruiken, the ultimate flex
Gezond verstand gebruiken en niet te veel druk op de correction stylus tijdens calendar corrections!
Ook al schiet die uit heb je niet zo veel schade als bij Niels, wel raar dat het bij de date pusher is met zoveel geweld?
Maar hey ik weet niets van PP en heb een pusher fetish
Een goede vriend van mij heeft de Vincent Deprez. Zal eens zien of ik er nog fotoâs van heb. Super horloge maar persoonlijk zou ik voor iets anders gaan. Hij heeft nog enkele andere tourbillons en hoe mooi de Deprez ook is, het zou bijlange niet mijn eerste keuze zijn
Wat kost een full service voor jou horloge ? Weet iemand waar je aan moet denken? Omega gaat vanaf Februari ook weer omhoog en zal voor een Speedmaster 1k plus gaan vragen dus zal Patek wel helemaal een dure hobby worden
3 jaar geleden zag ik dat dat 1700 was. Maar dat is altijd exclusief onderdelen die vervangen moeten worden.
Sommige onderdelen worden wel standaard vervangen en zijn inclusief, maar dat zijn bijvoorbeeld een veer en onderdelen van de automaat. Een rotor hoort daar niet bij, als die versleten is, moet je dat wel extra betalen.