Patek Philippe only (Deel 2)

Daarom druk ik dat knopje ook altijd in met een sate prikker ipv dat pennetje wat erbij zit. Dat is veel te hard. Als je uitschiet heb je direct een kras.

Sorry, maar je weet volgens mij niet waar je het over hebt. Die dingen krassen gewoon. Als ik hem verzet, gebruik ik een tandenstoker. Is trouwens ook oppassen wat als het hout splintert, dan heb je een uitdaging.

Maar het allerbeste: die pushers niet gebruiken, the ultimate flex :muscle:

:rofl::rofl::rofl::rofl: je bent grappig!!

1 like

Dit stelt mij wel gerust.

1 like

Mint, NOS, unworn
. allemaal heel verneukeratieve termen.

1 like

Je zus. Dat zijn wel vieze vlekken zeg!

De vorige eigenaar was enthousiast :smile:

Maar goed. Ik heb een Patek gekocht die heeft ook wat krasjes. So be it.

Blijft een gouden horloge :sunglasses:

Voor mij gaat het hier om lege huls termen om van niets toch iets te maken. De vlag zal de lading wel niet dekken.

Doe even normaal zeg, wat een gaaf horloge!!

1 like

:sweat_smile::pray:

Zou best kunnen.

Gezond verstand gebruiken en niet te veel druk op de correction stylus tijdens calendar corrections!
Ook al schiet die uit heb je niet zo veel schade als bij Niels, wel raar dat het bij de date pusher is met zoveel geweld?

Maar hey ik weet niets van PP en heb een pusher fetish :partying_face:

Nope moet nog even geduld hebben, was een grapje :wink:

3 likes

Een goede vriend van mij heeft de Vincent Deprez. Zal eens zien of ik er nog foto’s van heb. Super horloge maar persoonlijk zou ik voor iets anders gaan. Hij heeft nog enkele andere tourbillons en hoe mooi de Deprez ook is, het zou bijlange niet mijn eerste keuze zijn

Wat kost een full service voor jou horloge ? Weet iemand waar je aan moet denken? Omega gaat vanaf Februari ook weer omhoog en zal voor een Speedmaster 1k plus gaan vragen :sweat_smile: dus zal Patek wel helemaal een dure hobby worden :pray:

1 like

Indicatief denk ik dat dit klopt.

3 likes

41 likes

3 jaar geleden zag ik dat dat 1700 was. Maar dat is altijd exclusief onderdelen die vervangen moeten worden.
Sommige onderdelen worden wel standaard vervangen en zijn inclusief, maar dat zijn bijvoorbeeld een veer en onderdelen van de automaat. Een rotor hoort daar niet bij, als die versleten is, moet je dat wel extra betalen.

1 like

Lekker zwaargewicht :sunglasses:

1 like

Ja das nou een echte patek.

Koop dan.

Ben ginne patek fan. Hou het bij degelijkheid en dus rolex

Tis gewoon niet eerlijk he. Jij kan je poen ook maar 1x uitgeven.