Tis gewoon niet eerlijk he. Jij kan je poen ook maar 1x uitgeven.
Patek is nu de hype.
![]()
![]()
Nog even wachten. Nu instappen dan uitstappen.
Ik voel me nog niet oud of rijk genoeg voor patek, maar zo’n ouwe 5205g-010 roept wel.
Ah ik dacht een ouwe 5202r….
Zo oud zijn ze namelijk nog niet. Maar wel heel mooi. True.
Oud genoeg ben je al, dat voelen komt nooit. De rest kan ik niet over oordelen.
Jep en dat ga ik niet aan een patek doen. Maar er zijn best mooie bij hoor maar als ik zoveel ga uitgeven dan liever een ander merk. Ben altijd AP fan geweest en ben daar ook geweest en vindt ze nog steeds gaaf, maar kwaliteit is drama. Zovaak elende mee gehad dat ik er nooit meer 1 koop. Dus ja wat dan he.
Mooie breitling zou kunnen maar die gebruiken hetzelfde type staal dan AP dus dat gaat ook weer irriteren.
VC?
Mooi maar niet zo mooi
Nautilus en Aquanaut zijn hype, de rest niet.
Het is meer dat t groene deel heeft besloten aan de patek te gaan door influencers zoals @JohnvdT.
Er gaan er wel meer boven list ![]()
Vind ik overigens ook wel echt gaaf, maar die is zo out there dat ik die nooit ga kopen. Jaar of 10 geleden de kans gemist ![]()
Juist. Zelfde bij AP met de Royal Oak
Wordt wel tijd dat je je wat meer gaat verdiepen in de echte moneymakers bij Patek.
Dat zijn die 2 namelijk niet. ![]()
Hoe gaat dat?
Ben ik nog nooit mee bezig geweest. Anders had ik nooit een witgouden DD gekocht he.
Witgoud is nooit zo gewild geweest, is voor de echte liefhebber.
Door het roteren van de rotot uiteraard. Het is gewoon een slijtageonderdeel. Vervanging kost 1000 euro. Dan moet je de oude neem ik aan wel inleveren, want de goudprijs is waarschijnlijk hoger.
Lijkt me nochthans weinig slijtagegevoelig.
Het tandwiel kan ik nog ietwat inkomen. Lagers zouden in die prijsklasse keramisch mogen zijn, en in die toepassing onderhoudsvrij.
Of slecht design dat ze plooien?
ALS gebruikt een stalen rotor met goud of ander edelmetaal aan om dunner te kunnen gaan.
Eens, rotors horen niet aan te lopen.
Een rotor? ![]()