Sonnerie?
Ah edit. Alarm.
Dan vind ik hem toch minder leuk. ![]()
Sonnerie?
Ah edit. Alarm.
Dan vind ik hem toch minder leuk. ![]()

Het kan wel met een iPhone
OK, niet vol, maar van afgelopen dinsdag tijdens de schemering:
Schone lens en steady hands ![]()
Nieuwe tactiek… stil op de bank blijven zitten en over een uur weer bewegen, dan hoef ik zelfs de tijd niet te verzetten. Ben ik vreemd…!?? Zeker!! But I don’t care ![]()
En dan nog deze. Een 3738 staat heeeeeeeel hoog op mijn lijstje. Jammer dat de prijzen zo gestegen zijn.
Dit is toch de blauwe met ‘vignette’ dial of gradient dial?
Jawohl, 5205G-013
Laat nou net IWC en Rolex gebruik maken van een Rotoras, ook die kunnen slijten maar hebben geen kogellagering zoals Patek deze heeft.
Dat zou eea kunnen verklaren natuurlijk. Bedankt voor dit antwoord👍
Bij Rolex kun je een keer of 3 de as wel vervangen door er een nieuwe in te zetten. Daarna moet ook de rotor vervangen worden.
Dan zal die van mij van de buitencategorie zijn. Mijn vader heeft hem 30 jaar gedragen en ik draag hem na zijn overlijden nu al bijna 2 jaar vrij regelmatig. Zonder problemen dus.
Bovenaan de mijne! Wel op leer, overigens.
Geen idee wat je daamee bedoelt. Maar de rotor as wordt erin geperst en daarna vast gezet. Dit kan maar een keer of 3. Daarna is de rotor gewoon onbruikbaar bij rolex.
Ik bedoel dat de kans op een versleten/kapotte rotor dan relatief klein is. Ik lees hier op het HF eigenlijk ook nooit iets over bij andere Rolex bezitters. Op AI -hou mij te goede- las ik dat Patek zijn rotors had verbeterd. Dus daar moeten de problemen dan ook gaan afnemen.
Maar daar is het toch structureel vaag welke onderdelen Rolex überhaupt vervangt aangezien er nooit iets mee terugkomt aan vervangen onderdelen na een service, op die manier kian Rolex verborgen houden welke problemen hun uurwerken hebben?
Dat is een goeie.
Mooi hoor👌
Classic, can’t go wrong here