Wat een lulverhaal Hubertje. Succes ermee.
Het begint hier steeds meer op het Wilsdorf & Davis-topic te lijken.
Sinds de heer Stern publiekelijk zijn mening ventileerde is het decorum volledig vervallen.
Ondergetekende overweegt Länge of Chopard voortaan.
OT
Gaan jullie even lekker ergens anders kibbelen!
Is dat nou een meistersinger met een grossdatum?
Toch wel grailmateriaal hoor.
Helemaal de platina versie.
Die doet leuk mee met de Patek Philippe regulator.
Helemaal akkoord
Niet de cubitus
Hubertje misschien binnenkort even lekker op vakantie (?)
Echt hè? Dit was een beschaafd topic. Maar sinds kort is Patek echt het nieuwe Rolex…
Zou voor een Lange& Sohne gaan.
Over andere Pateks gesproken, ik vond dit wel een leuke vondst: een 5226 strap op een 6119. Maakt hem warmer en meer casual, leuk voor de afwisseling.
Heel mooi. Maar komt ook door die mooie chocolade kleurige huid van de arm.
Grey leather ook heel mooi!!
Prachtig ding, zo’n 6119. G of R, beide zijn zeer geslaagd imo. Vooral de combo wijzerplaat - kleur, die verschillend is maar in beide gevallen subtiel de look van het horloge versterkt, vind ik om duimen en vingers af te likken.
Geheel is klassiek en gebalanceerd maar toch onderscheidend en verre van saai.
Twee van m’n favoriete Patek referenties.
Zo jammer dat ze een diameter hebben van 39mm.
Net allemaal iets te groot voor de gemiddelde pols. Zie bovenstaande foto’s.
De voorganger van de 6119 droeg met 37 mm al fors.
Ik begrijp helemaal dat standpunt, zeker als ik kijk naar sommige van de foto’s hierboven.
Zelf ben ik gezegend met stevige ruim 20 cm polsen, dus persoonlijk zou ik er helemaal geen last van hebben verwacht ik, al zou 37 mm me ook niet misstaan. 39 draagt wat moderner.
Allemaal
Waar.
Ga het gewoon eens passen. Dan ervaar je het gewoon.
Ja het voordeel van grijs is dat het te combineren is met zo’n beetje elke kleur.
Hahaha een beetje tint helpt zeker bij deze look.
Het is een beetje de aparte combinatie van 21mm lug width, hele dunne case maar ook heel recht en plat liggend zonder buiging om de pols heen.
Ik vond daarom de 5196 erg verrassend voor 37mm. Draagt meer als een 39mm. Terwijl de 39mm als een 41mm draagt.
Ik denk dat de 6119 je dan perfect zou staan ja.
Dat gevoel heb ik niet met mijn Speedmaster Apollo 11.