Patek Philippe only (Deel 1)

Nou, als mij de 5164R wordt aangeboden dan pak ik hem wel hoor, rose goud of niet :joy:

1 like

Heel ander horloge. Die oogt al een stuk mannelijker…

Meer foto’s van deze aub. Die zou ik graag willen hebben #mijngrail

Prachtige collectie :star_struck:

4 likes

Een paar oude foto’s:

11 likes

Genieten als je hier toch lekker mee bezig bent. Echt prachtig :clap:t2:

1 like

Cross-post uit het lumeshot topic:

Lume van dit ding is echt geweldig!

26 likes

wat een Sjonnie collectie zeg #cynischemodusweeruit

perfecte klasse uitstraling, alle 4 eigelijk gewoon !

1 like

Weer het magazine mogen ontvangen, uiteraard speciaal door “Thierry speciaal voor mij verstuurd”. Ik ben happy.

14 likes

I know right :joy:

Dank je, nu alleen nog een 5164 erbij ! :sunglasses:

1 like

Als je die sleutelhanger zo ziet, is t er net een van Rolls Royce waar het pootje van de “R” af is. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

34 likes

Een gesealde groene Nautilus is geveild voor 320.000 euro, de gekte houdt aan :smile:

De groene Nautilus een een collectors item die in limited edition geproduceerd is en daarom heel gewild. Zoiets kunnen kopen geeft aan dat je een top level klant van de AD bent. Aangezien de foto’s van het certificaat dat bij de Nautilus hoort duidelijk alle serienummers en de naam van de klant liet zien is die fijne status wel weg.

Als ik de gebruikers op het RolexForums moet geloven heeft de dealer die het horloge geseald heeft meegegeven zijn dealership verloren, geen idee of dat ook echt waar is.

6 likes

Merk je snel genoeg toch? Valt er een dealer af uit je database :smiley:

Ik hou mijn DB dagelijks in de gaten maar Patek is niet de snelste met het verwijderen van AD’s :joy:

2 likes

Ze verwijderen AD’s sneller dan hun DB het kan bijhouden misschien? :slight_smile:

Ach, als hun administratie qua horloges maar klopt :rofl:

1 like

De Patek ziet er ondanks de iPhone foto’s nog steeds perfect uit :star_struck:

44 likes

Erg mooi! :smiley:

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Erg matig hoor… het is geen Rolex dus, sjah…

Sowieso heb ik niet zoveel met Patek

:joy:

2 likes

Snap ik heel goed. Ik zag laatst iemand met een Patek Philippe 5524G én een Patek Philippe 5212A. Ik had nog nooit zoveel medelijden met iemand :sob:

4 likes