Patek Philippe voor 11.000.000

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Mooi, maar op dit moment ff boven mijn budget!

1 like

Nee. Deel afgeknipt. Edit. Met die dubbele ā€˜k’ (zag ik net pas) was het origineel eigenlijk nog veel mooier.

Das wel lekker voor je portemonnee dan :+1:
Casiootje van 100 euries of een Patekje van 15k…
Ze doen allebei hetzelfde en voor jou beide niet meer waard dan E100.
Kopen die Casio :laughing:

Beetje jammer weer dat leden hun horloge niet eerst op HF aanbieden voordat ze internationaal gaan. Had hem er wel bij willen hebben eigenlijk…

3 likes

Ban

1 like

Haha!

Haha nee hoor. Ik zag net dat je oorspronkelijke schrijfwijze nog veel bruikbaarder was. :sunglasses:

Die ban krijg je overigens alleen als je anderen rare dingen laat zeggen door een quote te veranderen.

1 like

Waarom is 15 euro niet de max dan? Waarom nog 85 meer uitgeven?

Aha, het alom bekende verkloot-de-quote…

Vind hem best leuk, maar hadden ze niet gewoon rvs kunnen gebruiken. Ding is helemaal verroest langs de randen…

Prijs is trouwens in zloties toch?

4 likes

Idd…naast dat Candide koekoek (of is het nou koekkoek) is, is het ook nog een schijtlijster…echt :laughing:

1 like

Lekker aan het off topic-en?

1 like

Die 10 lijkt verzakt en er was toch discussie over ā€˜redial’ vanwege letters merknaam?

Perfecte staat? Mwah!

2 likes

Zou ie wel gedragen worden, denk ik dan ?l :disappointed:

Ik hou nog niet zo van vintage horloges,… Deze doet me dan ook niet veel, afgezien van het razendknappe uurwerk ,… Persoonlijk vind ik 11 miljoen wel erg veel geld om uit te geven aan een horloge maar dat geldt wat mij betreft ook vaak voor verf op doek: leuk maar duur!