BB 58 in zwart.
Past naadloos bij elke gelegenheid!!
Staat ook niet in de post vermeld dat het een duiker MOET zijn…
Wil toch niet direct zeggen dat hij daarom niets vind. Ik probeer een beetje “oud of de boks” te denken. Mark XX is sportief, casual maar kan ook formeel gedragen worden.
PS. de nieuwe Mark XX is trouwens 10Bar / 100M waterproof en dus ook prima om mee te zwemmen
De BB58 vond ik heel mooi op foto’s maar op de pols deed het me weinig.
De Pelagos heb ik nog steeds. Super beater.
Kiezen is inderdaad moeilijk… maar, waarom kiezen?
Ik heb niet de blauwe BB58 maar de 925, hierboven ook al aangehaald, naast de Pelagos 39. Die 925 heeft een gelijkaardige look and feel als de blauwe. Hier mijn NA topic van beide horloges.
NA x2: de Start van mijn End game?
Dat gezegd zijnde, als het ook 41mm mag zijn en als je 1 wilt kiezen, dan zou ik ook voor de zwarte monochrome BB41 gaan.
Ik kreeg een melding
Beide gehad en ik prefereer de pelagos39 boven ieder ander horloge, dus ook de bb58 hoe goed deze ook is.
Draaggemak en veelzijdigheid van de pelagos is gewoon top. Lume die je vanaf de maan nog kan zien. Lekker licht, verstelbare clasp (zit misschien inmiddels wel op de bb58 modellen naast brons) en qua kleur met vrijwel alle kleding te combineren.
Geweldig plaatje met het horloge van je dochtertje erbij! Hoe ervaar je de krassen op de P39, valt het mee of tegen?
Het is een plaatje!
Valt mijn inziens echt mee. En ik ga ermee naar het strand en alles. Vooral een populair iets om te roepen zo lijkt het
De BB58 heeft een alu insert. Pelagos oogt ook more rugged.
Ook ik
Moet even hier bijspringen… het zijn twee heel andere horloges. Dat gemiep over titanium krassen. Ik draag mijn p39 nu al een maand of twee elke dag en heb nog steeds geen kras. De band is heerlijk comfortabel en kan perfect afgesteld worden. De bb58 is een heel mooi horloge in het blauw. Als je dan al een smp hebt dan is de keuze snel gemaakt. Maar mijn voorkeur gaat naar de p39… blijft een klapper.
Vind ze beide mooi maar ben vorig jaar zelf voor de P39 gegaan. Belangrijkste redenen voor mij waren dat de minute hand én hour markers snowflake zijn (wat rustiger oogt) en dat hij, meer dan de BB58, een ‘tijdscorrect’ design heeft (de BB is meer een vintage geïnspireerde horloge).
Goed om te horen dat de krassen dus wel meevallen bij normaal gebruik.
Draag je hem bij formelere settings ook (pak/overhemd) of laat je je weerhouden door de meer tool-esque uitstraling?
Draag hem ook in business casual en ook wel formelere settings (kerst feest ).
Het is een wat meer stealth horloge vergeleken met een sub. Maar eigenlijk zijn ze redelijk het zelfde. Je hebt alleen geen bling. Of gepolijste delen.
Ik heb de Pelagos in 1 jaar zo goed als 24/7/365 gedragen. De clasp had daardoor wel wat krasjes, maar dat heb ik zelf nooit storend gevonden.
Ik zag hem gisteren zowaar weer terug (hij is van mijn broertje nu) en ik blijf het echt een tophorloge vinden.
Ik zou voor de bb58 gaan want staal voelt net wat aanweziger dan titanium vind ik. Maar ik heb de mijne verkocht aangezien ik niet kon wennen aan het blauw. Als een een bb58 was met zwarte plaat en witte indices (een monochrome 58 zeg maar) dan zou ik die kopen en de hobby vaarwel zeggen