Perfect trio, voor 25K?

Poeh, ik zou juist voor een dresser gaan voor speciale gelegenheden.

Als je toch sowieso de air king houd…
Sub voor in t weekend

En een volledig gouden Omega of ander model voor speciale momenten

Mooie dress horloges? Wie heeft toch bedacht dat jongeren met bonkige reut rond moeten lopen? @Mafkees, kom er eens in als jong persoon met onberispelijke smaak? Ik zou ook goed een Reverso KS medium voor kunnen stellen, da’s ook een sporthorloge voor de fortuynlijcke jonghe man in z’n leedighe tijd. :+1:

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is waarom je op die leeftijd al zo saai bent geworden dat je drie van die veilige Rollies tegelijkertijd op wilt halen. :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Ik zou denk ik dit doen: airking -root beer gmt en deze jongen:

1 like

Yep mee eens :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Bedankt, en alstublieft. Vers van de pers.

Oudje:

2 likes

Highrollers topic.
En het komt vast weer uit op de saaiste 3 piece :smirk:

5 likes

Zie redelijk dezelfde horloges, met 25k te spenderen zou ik naar meerdere merken kijken dan 1.
Koop gewoon 3 Invicta’s, afschrijving is nihiel in absolute zin en je houd genoeg reserves op de spaarrekening :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klaar.

2 likes

Ruil die oude DJ maar snel in nu het nog kan :star_struck:

Ik zie het al. Dat wordt de kast opruimen morgen.
Groetjes aan je GF :v:

1 like

1 like

Zou persoonlijk de AK vervangen voor een explorer 1 mk2. Understated en bullet proof. Datejust voor de versatiliteit. Blauw fluted met jubilee. Kan gewoon ALTIJD. En dan nog een x factor.

Iedereen die jouw lijst afkraakt op teveel rolex bla bla lekker laten zeiken. Ik ben ook die hard rolex fan😁.

Al zou in jouw lijst de derde niet perse een rolex hoeven zijn… tevens DIK budget over. Dus je kan nog even gek doen, of jezelf toch op die lijst zetten voor een starbucks, wachten… en content zijn. Of doen wat de meesten doen, gewoon nog even een erbij​:grin::+1:t3:.

Jaeger le coultre small seconds tribute?

Dan wordt die datejust wel overbodig als dresser… keuzes zat… of je knalt er een oyster op met gladde lunette.

Succes!

Ik zou een duiker nemen (vb de sub), een goedkopere horloge (vb seiko prospex) want ik ben voorzichtig met mijn collectie plus een dress watch (vb een gouden handwound santos dumont). Bovenstaande combi als voorbeeld en in dit specifiek geval hou ik nog geld over omdat de prospex relatief goedkoop is.

3 likes

Die Seiko Solar is wanstaltig. Te korte wijzers, geen minutentrack, en waarschijnlijk een bandje van karton.

Zoveel geld aan zo’n wanstaltig lelijke chronograaf en dan zo triest bezuinigen op je dresswatch is toch een beetje een blamage. Sorry.

1 like

Sub
Globemaster
Reverso

Prachtig trio!

1 like

Tja dit was waarde behoud I’m acht nemen …

Zou het zelf ook heel anders aanpakken :joy:

1 like

Reverso
Explorer 1
Rootbeer of batgirl

Klaar

1 like

Tudor GMT, Sinn U1 en Union Flieger Chrono. Hou je nog ruim 15K over. Explorer 1 of Sub no date ook prachtig.

Tsja,

Kijk. Da’s een dress watch. Zo nieuw op te pikken voor 4700 ballen. Pak daar dan voor 3550 ballen een sporthorloge bij:

Daar dan weer een Submariner bij:

Het liefst de nieuwe Kermit.

Dan heb je wat kleur, je hebt donker, licht, sport, dress en duik, en dat alles voor 18000 ballen.

Als je dan per se een chronograaf wil, pak er dan een tri-colore ZEP bij.

5 likes