Ik kan TS geen GS verkopen zonder zo’n vermaledijde Sub er bij te doen. Want we zijn inmiddels in Rolex only terecht gekomen.
Kijk, ik blijf bij m’n Reverso, GS combo, en zou daar als duiker misschien nog een Seiko Uemura van 1000 ballen aan toevoegen. Sowieso is het enige horlogemerk wat het waard is om meerdere horloges van te hebben Grand Seiko.
Die El Primero is echt wel een leuk horloge, doet me veel meer dan de speedmaster of een navitimer.
Kan je ook op alles dragen.
Ik vrees dat dit dan weer een stuk boven budget gaat
Thanks voor de feedback, haarlijntjes op zich zijn niet zo erg, alleen verliest het horloge dan veel van zijn charme. Is als een mooie wagen die niet gewassen is. en ik wil mijn horloges kunnen dragen zonder te lopen stressen dat alles er zichtbaar op is.
Haha, trouwen en twee kinderen, anders zou ik niet direct een reden kunnen bedenken
Deze is prachtig, Stond op de lijst voor de hulk, ga eens polsen als ik nu in de rij sta voor de starbucks, echter heb ik toch mijn twijfels bij die wachtlijsten, ik zie wel of hij er komt, de premium ga ik er niet voor betalen.
Deze komt er toch wel uit voor mij, de reverso is dan weer redelijk klassiek in mijn ogen, maar ga ik toch eens passen, wie weet valt dat toch goed mee.
Met eender welke set die je aangeeft heb je dan drie keer ongeveer hetzelfde horloge van dezelfde fabrikant. Zou ik gewoon een sub kopen als ik jou was en met de overschot op vakantie gaan. Of een Explorer, die is fantastisch.
Als het er echt drie moeten zijn: Explorer, Omega PO en iets compleet anders. Bij mij is dat een Panerai Radiomir geworden, maar zo’n Zenith El Primero of iets anders met kleur, of een mooie dress watch, … maar drie Rolexen “omdat het kan”? Goh ja, je zal er weinig centen op verliezen maar binnen een paar maanden komt de vraag “Welke vierde moet ik kopen? Ik heb nood aan iets anders dan Rolex.”
Voor de Zenith el primero,
Wat is de beste keuze, de 38 of de 42? of laat je best je gevoel spreken als je ze past, momenteel denk ik toch dat de 38 de beste keuze is na het lezen van de feedback van @Bauhaus en de foto me dezelfde pols omtrek als mij
Ik zie dat de listprijs 7.800 euro is, wat voor korting moet je hierop kunnen krijgen?
Of iemand die een weet liggen bij een grijze dealer? mag zeker een jonge tweedehands zijn, zo is de kop er ook vanaf.
Forumlegende Monaco heeft dat ding gehad, verkocht, weer gekocht en weer verkocht. Je kan niet zeggen dat hij het niet geprobeerd heeft. Het werkte gewoon niet. En die man is echt niet raar kritisch (ik ken zijn vrouw).