Perfect trio, voor 25K?

Die eerst ben ik het helemaal mee eens!

Sport horloge zou voor mij echt de Rolex 16600 worden.

Dan hebben wij nog zn 11k over …

Dan doen wij er nog maar een semi sportief horloge erbij.

En die andere 5.5k die nog over is lekker in een aandelen fonds stoppen, dan heb je sws geen afschrijving :joy:

2 likes

Raadt jij nou iemand een sub aan?! Chris toch! :kissing_closed_eyes:

Ik kan TS geen GS verkopen zonder zo’n vermaledijde Sub er bij te doen. Want we zijn inmiddels in Rolex only terecht gekomen.

Kijk, ik blijf bij m’n Reverso, GS combo, en zou daar als duiker misschien nog een Seiko Uemura van 1000 ballen aan toevoegen. Sowieso is het enige horlogemerk wat het waard is om meerdere horloges van te hebben Grand Seiko.

Maar je moet je aan je publiek aanpassen.

6 likes

Ik vind de voorgestelde Rolex combinaties wel wat ambitieus voor 25k. Tenzij je een vriendje hebt bij een Rolex AD…

2 likes

Is deze niet de manifacture edition? Die is weer nergens te krijgen…

1 like

Die El Primero is echt wel een leuk horloge, doet me veel meer dan de speedmaster of een navitimer.
Kan je ook op alles dragen.

Ik vrees dat dit dan weer een stuk boven budget gaat :stuck_out_tongue:

Thanks voor de feedback, haarlijntjes op zich zijn niet zo erg, alleen verliest het horloge dan veel van zijn charme. Is als een mooie wagen die niet gewassen is. en ik wil mijn horloges kunnen dragen zonder te lopen stressen dat alles er zichtbaar op is.

Haha, trouwen en twee kinderen, anders zou ik niet direct een reden kunnen bedenken :joy: :joy: :joy:

Deze is prachtig, Stond op de lijst voor de hulk, ga eens polsen als ik nu in de rij sta voor de starbucks, echter heb ik toch mijn twijfels bij die wachtlijsten, ik zie wel of hij er komt, de premium ga ik er niet voor betalen.

Deze komt er toch wel uit voor mij, de reverso is dan weer redelijk klassiek in mijn ogen, maar ga ik toch eens passen, wie weet valt dat toch goed mee.

1 like

Met eender welke set die je aangeeft heb je dan drie keer ongeveer hetzelfde horloge van dezelfde fabrikant. Zou ik gewoon een sub kopen als ik jou was en met de overschot op vakantie gaan. Of een Explorer, die is fantastisch.

Als het er echt drie moeten zijn: Explorer, Omega PO en iets compleet anders. Bij mij is dat een Panerai Radiomir geworden, maar zo’n Zenith El Primero of iets anders met kleur, of een mooie dress watch, … maar drie Rolexen “omdat het kan”? Goh ja, je zal er weinig centen op verliezen maar binnen een paar maanden komt de vraag “Welke vierde moet ik kopen? Ik heb nood aan iets anders dan Rolex.”

2 likes

Voor de Zenith el primero,
Wat is de beste keuze, de 38 of de 42? of laat je best je gevoel spreken als je ze past, momenteel denk ik toch dat de 38 de beste keuze is na het lezen van de feedback van @Bauhaus en de foto me dezelfde pols omtrek als mij :stuck_out_tongue:

Ik zie dat de listprijs 7.800 euro is, wat voor korting moet je hierop kunnen krijgen?
Of iemand die een weet liggen bij een grijze dealer? mag zeker een jonge tweedehands zijn, zo is de kop er ook vanaf.

Was jij niet degene die Damasko opperde? Het horlogische slaapmutsje.

2 likes

tumblr_mgr8pbn1F51r4ulufo1_500

1 like
  1. Rolex Explorer
  2. Rolex Sea-Dweller SD4K
  3. Rolex DJ met blauwe wijzerplaat, fluted bezel en op jubilee.

Klaar.

3 likes

Niet perfect maar wel leuk :heart_eyes:

5 likes

Zoiets.

Of dit…

Mijn keuze.
Is @Fate_Amenable_To_Change toch nog tevreden.

5 likes

Perfect :heart_eyes:

6200 + 15.500 + 3160 = 24.860 euro

13 likes

Gebruikt rond de 4.500,-

Nieuw via Chrono24 of een AD onder de 5.500,- te regelen denk ik met wat geduld of onderhandelen

Speedmaster
Petit Prince
Explorer 1
(El Primero als er ruimte over is)

En ik ben gruwelijk jaloers!!

:nauseated_face:

Kan net.

4 likes

Forumlegende Monaco heeft dat ding gehad, verkocht, weer gekocht en weer verkocht. Je kan niet zeggen dat hij het niet geprobeerd heeft. Het werkte gewoon niet. En die man is echt niet raar kritisch (ik ken zijn vrouw).

3 likes

Ide you dog. :smirk:

1 like

Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg.