Toen mazzel gehad.
Mijn reactie van toen telt nu niet meer. Nu heb ik inmiddels zelf ook een BB. 🫣
Of met zijn te zware kop op het toetsenbord in slaap gevallen.
Toch altijd vervelend dat je pip (parel is pleite) er uit is.
Resultaat is dan een zwart gapend gat (voor je gevoel tenminste), waar je je dan vervolgens mateloos aan stoort.
Vervolgens kickt je OCD in en alle signalen in je hersens worden geactiveerd. Resultaat is een dominant gevoel van “ dat-moet-gefixt-worden”.
Hopelijk wordt dit netjes onder garantie hersteld.
Persoonlijk vind ik het dan weer storend, als Tudor-adept, dat dit euvel op dit forum al vaker is voorbijgekomen en dat Tudor hier, ogenschijnlijk, niets aan verbeterd om dit in de toekomst te voorkomen.
Succes om de weken van wachten door te komen😉
Net als bij mijn vorige post #68, nu deze post …
Dit gebeurde óók bij mijn horloge, vorig jaar juli. Maar, omdat ik een glans bezel daarop heb, valt het minder op: eigenlijk vind ik 'm nu nog mooier dan mét pip.
Wanneer je jouw pipholte - zogezegd - een matglans lichtblauw geeft, is het weer geheel áf, jouw Tudor.
Wèl heel treurig dit.
Zet gewoon een pip er in en snel een beetje!
Ik denk dat je bij een horloge van de helft van de prijs nog betere service kan krijgen. Ram er een pip in, hoppa, tevreden klant weer.
Man, man, man…
Zó jammer dit
Alle merken hebben varianten hierop. Bij mij was er een keer een cijfer (de 1 bij de 10) weg uit een keramische Omega Seamaster bezel. Zou onmogelijk moeten zijn maar was het blijkbaar toch niet. Volledige bezel vervangen (is geen inlay) zonder wat voor een vraag dan ook…terwijl het echt een duur onderdeel is…de oude bezel kreeg ik ook mee!
Heb een keer de inlay (inclusief pip dus) van de bezel moeten betalen: kostte 60 euro en 6 weken absentie
Sinds begin oktober zou het horloge onderweg zijn van Tudor naar de AD, blijkbaar kruipend, want het is nog niet gearriveerd.
Na inspectie door mij, de AD medewerker die hem innam en de eerste 3 Tudor medewerkers, kwam de 4e medewerker van Tudor erachter dat de pip niet weg maar vies was. Dat is weer een meevaller.
Ik zou me zo hard genaaid voelen.
Waarom nieuwe kast,ging toch om de pip,mis ik iets?
daarom is de kast vervangen
Wacht even hoor… de pip was niet weg maar vies? Meen je dit nou?
Ik vind dit echt zo’n bijzonder verhaal.
Had je dat nou maar wel gedaan.
Hij kwam terug van Tudor met klein souvenirtje wat er niet bij hoorde. Blijkbaar was dit niet te herstellen /polijsten en was de enige oplossing het vervangen van de kast.
Los van het tijdsbestek is alles overigens perfect (serieus!) opgelost door de AD waarvan de naam niet genoemd mag worden…
En dat is het.
Maar eind goed al goed
Okay ben benieuwd ik heb ook een horloge wat op het ogenblik bij Tudor ligt voor garantie en hoe ik dat terug ga ontvangen.Heeft wel heel lang geduurd als k het zo zie bij jou!