Plan voor een '3 (of toch 4) piece' collectie

Haha, ik moet je helaas gelijk geven.

2 likes

Beetje saai zo n 3 of 4 stuks verzamelingetje…:slight_smile:
Mijn ervaring is dat er met wat leuke verschillende banden geheel nieuwe ervaringen ontstaan.
Alleen maar mijn 2 centjes

Klopt helemaal. Draag trouwens ook extra grote onderbroeken. :grinning:

2 likes

Nou ja als je het echt wilt: de Explorer en Nomos houden, en deze Heuer Autavia 2017 erbij. Klaar!

7 likes

die is ook wel erg geweldig!

Goed plan, alleen het plan wat je halverwege introduceert is nog beter! Puur omdat ik de Speedmaster toch wel bijzonder gaaf blijf vinden!

Overweeg de speedy te houden…
4 piece incl. Chrono… :+1:

Ja dat issie!! :grin: Khebbem nu ook!

Maar wat ik in deze prijsklasse lastig blijf vinden is dat het altijd de vraag blijft of een horloge 10k+ waard is… de meeste van 5k doen niet onder, maar ik vind hem super

@tompj twijfel over de nomos. Wellicht toch een speedmaster variant?! Misschien die met het 9300 uurwerk (is de speedmaster 57 geloof ik?)

En anders een IWC Portuguese, maar dan wat bijleggen :wink:

Best leuk zo’n 3 piece collectie.

Heb er zelfs 3😁

6 likes

Erg mooi deze Globemaster uitvoering in platina.
Zelfs de stiksels in de band zijn platina draden!

Beetje een minpuntje is de prijs die rond de 30K ligt. :grin:

Ko

1 like

Misschien moet je Arthur even vragen hoe goed het hem is gelukt een 3 piece Collection te maken en behouden :slight_smile:

1 like

Zeer interessante keuze Tom!
Ikzelf zou gaan voor de explorer/seiko-gmt/speedy…of…toch…de explorer/rolex-gmt/ultra thin combi. :scream:

Keuzes,keuzes…

firstworldproblems :sweat_smile:

1 like

ouch, had niet door dat die zooooooo duur was!

wanneer ga jij bandjes maken die platina stiksels maakt @Ko-Banden?

En wat doet zo’n bandje? Net iets meer dan 35 euro?

:smile:

Hij hoeft gelukkig niet in platina. Kan dus ook betaalbaar.

1 like

Eerlijk gezegd vind ik het een stom idee. Gewoon lekker door rommelen en af en toe iets aan- en/of verkopen. Als je nu echt een duidelijk plan/doel zou hebben zou het misschien anders zijn, nu leg je jezelf een beperking op door een 3delige collectie te willen. Onnodig.

7 likes

Zit weer wat in wat die Bert zegt, laat die maar schuiven.:wink:

1 like

O.k., wat anderen zouden doen is eigenlijk onbelangrijk, natuurlijk. Maar je vraagt om meningen, dus daar gaan we.

Lijkt me heerlijk een 3 piece collection. Gaat mij nooit lukken, ben ik bang…:confused:
Maar als het echt zou moeten, zou ik het in ieder geval over een heel andere boeg gooien.

GMT diver

Sporty dresser

Iconische chrono

Dit zou voor mij een perfecte en brede collectie zijn, met alles wat ik ooit nodig heb (nou ja, misschien nog een goedkope beater erbij, dan).

Succes met kiezen en beslissen!

Dit dus.

3,5,7 of weet ik hoeveel stuks in de collectie. Ik vind het ook niet zo spannend.

Rust… nee

Als je er teveel hebt, draag je er een aantal niet/ nauwelijks. Heb je er te weinig, dan brandt het geld weer in je zak en moet er weer wat anders komen.