Wellicht waar. Maar ik draag er eigenlijk altijd maar drie met grote regelmaat. De rest heel af en toe en kort.
Als ik nu drie heeeeeeele mooie heb i.p.v. een aantal die ik heel weinig draag…
Wellicht waar. Maar ik draag er eigenlijk altijd maar drie met grote regelmaat. De rest heel af en toe en kort.
Als ik nu drie heeeeeeele mooie heb i.p.v. een aantal die ik heel weinig draag…
Te weinig klanten met platina horloges.
Ko
Tom Tom, Tom,
Maak het jezelf toch niet zo moeilijk
Het blijft een haast onmogelijke opgave
Hier mijn poging voor nu
Met de JLC Ultran Thin Moon denk ik ook klaar te zijn …
… Kansloos natuurlijk voor jou en voor mij
Mooie collectie ook! Tsja…proberen kan toch?
Idd maar vooralsnog zit ik op 2 x een 3-Piece
Kan mijn trouwcadeau en de vintrage Speedy voor mijn zoon niet weg doen
Daarnaast nu ook een verdwaalde GS Diver …
Het blijft gewoon een onmogelijke opgave
Ik vind een 1-piece makkelijker te kiezen dat 3
Maar zelfs dan is 38mm DE maat!
Jaaaaa die Zenith!! Wel 45 mm begreep ik…
Blijf moeite hebben met het woord “collectie” en zeker als het over 3 klokjes gaat…
Die Speedy is super. Je was me al voor bij W&V. Als je hem wil verkopen hoor ik het graag
42 maar lijkt groter door gebrek bezel
Off topic eventjes.
Bedankt! De ref. 03.2150.400/69.C713 blijkt 38 mm te zijn overigens, wist niet dat er ook een kleintje was. Deze kost rond de € 5.000.
De 42 mm heet de “Striking 10th” (mooie naam!), hier een review. Ook in platina verkrijgbaar voor ca. € 22.500 (oeps), maar in gewoon staal iets van € 8.000.
Waarom de 38 mm maar bijna de helft kost van de 42 mm is mij een raadsel. Wie kan hier licht op werpen?
42mm tri color 36.000 en dus niet de striking 10th: 03.2040.400/69.C494
Wellicht iets duurder dan de 38mm maar scheelt heel weinig. De striking 10th is fors duurder maar indien je het speciale van het movement kan waarderen?
Vandaag een beetje rondgekeken en e.e.a. om gehad.
Rolex GMT Master II vond ik mooi, maar eigenlijk een beetje te groot naar mijn smaak.
Rolex Datejust met president band (36mm) viel me qua maat niet tegen, maar wordt wel een klassiek.
Rolex Yachtmaster in blauw vond ik zeer fraai. Draagt ook mooi qua maat. Maar nieuw wel 10K.
Yachtmaster in lichtgrijs vond ik een beetje vlak.
Ben nu weer helemaal de weg kwijt . Ik vind mijn Explorer toch wel gewoon een heerlijke Rolex en een andere ernaast…ik weet het nog niet. Misschien toch wat meer dressy-achtig? Hoewel mijn huidige Zenith me ook weer wat deed toen ik die naast de JLC’s zag liggen.
Ik denk dat ik maar aan de verkoop ga en over nieuwe aankoop/aankopen rustig na ga denken.
Goed plan!
De Explorer en Speedy mogen blijven?
En de Zenith dresser ook?
Weet ik nog niet. Speedy niet, Zenith wellicht wel. Dan naast Explorer en Zenith nu ruimte voor een onbekende derde.
Deze maakt kans…
Draagt kleiner dan de nieuwe GMT’s. In pepsi is de nieuwe in witgoud overigens toch niet te betalen.
Mwah. Je lijkt me niet de man voor Polished Center Links en extra brede lugs. Maar dat kan ik verkeerd inschatten natuurlijk …