Die storen me wel een beetje idd…
Bij een sub verkies ik een nieuwe boven een oude, bij gmt ten alle tijden de oude.
Je hebt iig weer iets om over te piekeren als je niet kunt slapen
Het kiezen van een trio-collectie vind ik sterk. En vooral de keuze en combinaties die dan gemaakt worden door HF-leden. Ik heb het op jouw idee geprobeerd en kom op MINIMAAL 5, (grrr… )
Misschien een 7 stuks en dan consequent gekoppeld aan een bepaalde dag in de week?
De lugs van de gmt. Zijn die smaller dan van de sub?
Op foto’s lijkt het namelijk van wel…
Datejust met president band? Das gek
Ik ben geen flipperaar, maar ik vind het een mooi uitgebalanceerd groepje.
Heet vast anders…
Je lichaam per uur verkopen?
Moet eerlijk zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet. Heb door de jaren heen zoveel horloges gehad en weer doorgeflipperd. Op dit moment heb ik er maar eentje en voor sommigen hier is dat vloeken in de kerk: een Tag Heuer Connected. Toch een heerlijk ding. Heb hem in februari gekocht en na twee jaar kan je hem inruilen (nou ja met bijbetaling van nog eens € 1.350) voor een mechanisch exemplaar. Ziet er op de foto mooi en sportief uit.
Dus dat is dan één.
De tweede ga ik over twee weken ophalen bij een connectie van @Motormuis; een ceramische Omega Seamaster Blauw. Dat horloge (althans de vorige versies ervan) heb ik nu al vier keer in bezit gehad en nu moest hij maar eens blijven.
De derde waarnaar ik dan weer op zoek ga is de Tag Heuer Monaco en dan de “Walther White watch”; de moderne uitvoering van de Steve McQueen, dus met saffier. Ook die heb ik gehad en ongeveer een jaar geleden verkocht maar nog steeds spijt van.
Dus deze drie:
De Monaco en de blauwe Seamaster zijn allebei fraai en hebben echt een eigen “smoel”. Mooie keuzes!
Misschien een domme vraag; wat waren de redenen om de Seamaster 3 x te verkopen?
En aansluitend bij de vraag van Bauhaus: hebben die nieuwe Seamasters nu een andere (betere) bracelet?
Want ik heb een Seamaster Pro: geen fijnafstelling in de sluiting, enkel een “halve” schakel d’r in of d’r uit.
Dan vind ik Breitling véél beter af te stellen / super comfy om te dragen…
Kleine update: misschien wordt mijn plan voor een collectie van 3 wel een plan voor een collectie van 4.
Naast mijn Explorer en de Zenith Ultra Thin (die ik dus beide behoud), denk ik aan een Nomos Orion Weiss (die zit al tijden in mijn hoofd) en nog een relatief eenvoudig ontwerp: de Tudor North Flag.
Ik houd geloof ik toch het meeste van eenvoudige/no-nonsense ontwerpen. De Tudor heeft een prachtig manufacture uurwerk, maar is eigenlijk best een toolwatch, net als de Explorer. Beetje ovekill naast de Explorer. Mwah…toch wel weer heel wat anders. Ik ga morgen maar eens passen.
Wellicht een oplossing voor je
Ik ben benieuwd!
Zelf nog nooit live gezien
Gebrek aan symmetrie is voor mij " -1 "
Maar misschien valt het in het echt niet zo op
Dat model kende ik nog niet.
Prachtige kastvorm zeg!
En die “3d” indices en dat metertje(wat is het powerreserve?) links ook erg tof zeg!
Jaaaaa de North Flag! Ondergewaardeerd!
North Flag vind ik een prachtig horloge. En volgens mij zou je hier de eerste zijn? Ik zie 'm in elk geval nooit voorbij komen. Ik vind alleen de geïntegreerde band een beetje jammer. Wel mooi, maar je zit vast aan die dure Tudor lederen straps…
Als ze die datum en die gare tekst in de subdial nou weggelaten hadden…
Ga ik ook wel omdoen vandaag. Wel weer een beetje ‘serieus’. En niks nie in-house zeker…toch wel een fiepje van me.