Wellicht domme vraag maar bij wat voor juwelier hebben ze en zo’n tudor en en die IWC. Of waar krijg je anders die mogelijkheid om ze te bekijken?
Ik ben slechts vitrine gluurder maar heb die nog nooit bij een S+C gezien 
S&C Utrecht. Tudor op voorraad en die IWC (of een uit die familie) zullen ze ook wel hebben. Zoniet, dan bekijk ik hem in Laren.
Oke, dus toch! 
Shit @anon50762135EV dat is een topper. Genta op zijn best. Persoonlijk vind ik de 3227 met 42,5 mm nèt iets kloeker dan deze in 40 mm. Maar die worden niet meer gemaakt, dus als je nieuw wil, is 40 mm de enige optie (geloof ik).
Ik heb hem om gehad. Gewoon heel mooi en solide en natuurlijk een prachtig uurwerk. Ik kon toch uiteindelijk de trekker niet overhalen. Weet eigenlijk nog niet precies waarom niet, maar ik twijfelde te lang.
De IWC ook geprobeerd. Ook mooi. Beetje fors qua band voor mijn ‘elegante’ polsen. En een nieuwprijs van ruim 6K en dan een Eta erin kan ik toch niet echt verkroppen.
Dus even niets gedaan…in Bussum geen Nomos Orion 38 op voorraad, dus dat is ook niet gelukt.
Ik weet nog wel een kloeke Damasko DA36.

Er staat een North Flag in NL op Chrono24 uit februari te koop voor €2.500 met doos en papieren. Nieuw en ongedragen. Die heeft het Tudor in-house uurwerk, want dat was de eerste Tudor die dit had.
En Ten2two uit NL (Jaap) heeft een IWC Ingenieur uit 2013 voor €3950 staan. Vrijwel nieuw en compleet.
Misschien een tip waar je iets mee kan.
Gr Hans
Zeker goede tips. Dank daarvoor!
Zelf heb dit aloude probleem trouwens opgelost door out of the box te denken en méérdere 3-piece collections te maken 
Dit is momenteel mijn favoriete:
- Duiker: Omega Seamaster 600 ‘Ploprof’
- Chrono: Omega Seamaster 145.024 ‘Flat Jedi’
- Dresser: 18ct solid gold Eterna Kontiki 20.
Deze laat me ook nog steeds niet los, maar zit wel dicht op mijn Zentith Ultra thin…
Dan zou er geen Orion meer naast komen.
Heb ik gezien…waanzinnig!
Een limited van Zenith voor een blog, moet niet gekker worden…
Overigens wel een pracht van een horloge.
Prachtig idd - volgens mij al lang verkocht voor het op de markt kwam. $8000 als ik mij niet vergis
Mijn pas-sessie leverde enkel deze beroerde foto op. Alleen de Explorer ging mee (terug) naar huis. De rest kon er niet aan tippen wat mij betreft.
Snap ik!
Wat vond je van de Ingie?
Ook heel mooi, maar ik wil onder de 40mm blijven. Wel een topper ook deze nieuwe.