PloProf Only

Eén persoon die in zijn eentje in de menigte danst is gek. Twee is alweer een club. Waardoor anderen makkelijker casual mee gaan deinen :man_dancing: :man_dancing:

5 likes

@Sjiel geloofde er eerst niet in. Maar Whitney Houston heeft hier nog weleens een liedje over gezongen: When you believe :sparkles:

En Whitney Houston heeft zelfs nog ongeveer even veel te maken met de Ploprof als Star Wars :laughing:

2 likes

Heeft denk ik iets met Star Wars te maken. Er staat een mannetje naast het PloProf ruimteschip alsof hij net is geland en uitgestapt op een onbekende planeet.

Inderdaad, ik had de motivatie voor een NA topic zo goed als opgegeven nadat er weinig animo was in het nieuwe PloProf only topic. Sterker nog; er werden wat flauwe grapjes gemaakt in den beginne.

First They Ignore You, Then They Laugh at You…

2 likes

Titanium! Een prachtige uitgave. Wat lichter op de pols dan staal, maar bij voorzichtig lopen in de sneeuw is de drager nog steeds van verre te herkennen aan het ‘PloProf loopje’.

2 likes

Nu valt je NA topic in een gespreid bedje :sunglasses:

1 like

Het begin is er :wink:

NA: Wat is beter dan een PloProf?

En we gaan door. We zijn bezig een hele campagne te lanceren ter promotie van de PloProf. Omdat het gewoon zo’n vet klokkie is.

Vooruit dan maar.

13 likes

Maar nu de PloProf club groeit in hun enthousiastme, worden ze gewaardeerd voor hun lef en krijgen ze soms zelfs een applausje.

Die had jij inderdaad al toen ik je voor het eerst zag lopen :sunglasses:

Hele gave vintage PloProf NA (die op mesh)! Super warme dial :sun_with_face: Geniet ervan ouwe!

1 like

?

5 likes

Sjiel kwam aangestrompeld met een Afrikaanse wandelstok. Loopt nu gelukkig weer als een fazant.

Dank je wel. NA topic met mooie anekdotes volgt nog. Even geduld aub. Stiekem vind ik de licht-karamel lume op een nog donkerblauwere dial best lekker.

1 like
1 like

Het is makkelijk voor te doen, maar moeilijk uit te leggen. Vandaar dat ik de dikke Van Dale erop na heb geslagen.

PloProf loopje
Het “PloProf loopje” (of simpelweg “ploprofloopje”) verwijst naar een manier van lopen die
stoutmoedig, zelfverzekerd en stijlvol is. Kenmerkend is dat hierbij dominant één kant op wordt geleund. In bijna alle gevallen naar links, daar de PloProf significant vaak op de linker pols wordt gedragen. Het is geen formele woordenboekterm, maar slang afkomstig uit de horloge cultuur.

4 likes

Gevonden!
Dit was vroeger de befaamde gangsta walk uit de straat/rap/hiphop cultuur.
Zo PloProf loop ik nu door het leven :sunglasses:

IMG_9920

4 likes

Nu wil ik nog harder een Ploprof. Maar ik heb een hakselaar nodig. En een omheining, en een hoop bomen …

3 likes

Het is een beetje de tegenhanger van de zwembadpas uit Kees de jongen, waarbij de wandelaar ver voorover helt en driftig met z’n armen langs het lichaam zwaait.

1 like

Ilex aquifolium als haag planten: je kan bessen uit het bos plukken, zaaien, en uitplanten. Dat kost je niks. Technisch gezien zijn het bomen ( groeien van nature met 1 hoofdstam. Dat zijn 2 vliegen in één klap - geen mens die zich door een goed geschoren ilex haag durft te wurmen - die niets van het ploprofbudget wegnemen.
Hakselaar zou ik voor Eliet maestro gaan. Das iets over duizend euro, maar dat moet voldoende zijn om het afgeschoren materiaal van die haag te hakselen.

Hoop dat ik heb kunnen helpen.

Maar er staat in de akte dat we draad gingen zetten :sweat_smile:

Ook gezien, ziet er degelijk materiaal uit, maar niet goedkoop. En wat me vooral doet twijfelen is dat kleine bakje eronder. Niet echt een toestel waarmee je even 2h vlot wat kuubs verwerkt.
Was nu vooral naar de PRO-22 S1E Hakselaar aan het kijken, maar die is zwaar (108kg).
Wil zowieso elektrisch gaan

1 like

Dat bakje kan je afnemen en de veiligheid overbruggen :shushing_face:. Maar we wijken af…

En weer terug on topic

10 likes

This is the way :point_up:t2:

8 likes

Expeditie stijl

13 likes