POLL : Keuze 500€ horloge (38mm)

Ik vind beide wijzers wel erg mooi, dus dat is voor mij geen voor- of nadeel

1 like

Beide erg mooie en degelijke horloges. Ik heb ze beide gehad en weer geflipperd. Qua afwerking wint de CW nipt. Qua draagcomfort absoluut de Hamilton. De Hamilton is licht, plat en heeft een heel fijne uit 4 ‘losse’ delen bestaande band. De CW is wat raar hoog en de gesp vrij lang.
Looks, tsja, eigen voorkeur. De CW glimt je tegemoet terwijl de Hamilton onder de radar kan blijven. Mijn stem is naar de Hamilton.

3 likes

Ja klopt, dat is ook wel iets, die gepolijste midden schakels van de CW…
Band van de Hamilton zat inderdaad erg lekker, en voelde heel soepel aan.

yep

1 like

Ik denk dat ik het juist heb voorkomen :wink:

1 like

Christopher Ward :confounded:. The king of shitters. Echt geen idee waarom je dat zou willen kopen…

1 like

Dat hoeft er niet bij, maar bedankt voor je stem

3 likes

Sorry, maar field watch is toch geen duiker!? :grimacing:

Edit: dat gezegd hebbende, gaat mijn voorkeur uit naar de hamilton.

1 like

Ik heb hem hoofdzakelijk daarom weggedaan. Gepolijste tussenschakels zijn niet mijn ding, glimt als een malle.
Ik had wel nog het oude logo. Het nieuwe klopt niet als de wijzers onder de helft van de dial staan.

1 like

ok dat klopt, ik pas het aan…

1 like

CW had gewoon het eerste logo moeten houden. Qua kast vind ik die mooier, maar de Hamilton wint op de wijzerplaat en wijzers.

1 like

De Hamilton.

Heeft geschiedenis en ik vind zelf military op staal ook mooi.

Je kunt wel je haar kammen in het glas maar irl prima afleesbaar.

Ga naar bed jonguh. Zit daar allemaal topics vol te plempen om kwart voor 3 in de nacht.

Sorry, off topic maar iemand moet het doen, voor zijn eigen bestwil.

1 like

Nice try pastoor! :+1:
Heb vakantie :smiley:

En in de beschaafdere delen van Nederland maken we het vaak iets laterrrrr :rofl:

1 like

Even een andere voorstelling dan de computerafbeeldingen van de TS. Wel handig voor een gewogen keuze.

Ik zou voor de CW gaan maar wel de glimmende tussenschakels (laten) borstelen.

3 likes

Nog steeds de Hammy :grin:

1 like

Misschien, misschien een klein nadeel, de witte datum.
Maar er is tzt ook zwarte schijf te plaatsen.

En of dit echt beter is staat te benzine.

Yep, maar past ook wel weer bij het wit van de cijfers. Vind de Hamilton een mooier merk maar ben niet dol op de stalen gepoetste bezel.

2 likes

In die Hammy zit veel meer eenheid en balans dan in de CW
Bijna een allegaartje.

Met uw permissie :grin:

2 likes

:joy: Kwestie van smaeck…

Signing off, mijn vrouw begint nu “de telefonische hulplijn voor echtgenotes van leden van het Horlogeforum” te bellen :joy:

3 likes