Pols Poll (anoniem)

Ben wel benieuwd wat de gemiddelde polsmaat hier is. En wanneer is er sprake van een bonenstaak? Hierbij een anonieme poll:

Polsmaat
  • 15cm
  • 15,5cm
  • 16,0cm
  • 16,5cm
  • 17,0cm
  • 17,5cm
  • 18,0cm
  • 18,5cm
  • 19,0cm
  • 19,5cm
  • 20,0cm
  • 20,5cm
  • 21cm of groter

0 stemmers

10 likes

Hoezo de nadruk op anoniem? Schamen mensen zich voor de grote van hun pols?

4 likes

Waarom? Heb ik eindelijk iets van 19,5 cm en dan mag niemand dat weten :rage:

74 likes
2 likes

Je mag het hier gewoon vermelden uiteraard, maar als het anoniem is hoef je niet op te scheppen. Ik maak altijd wat verhullende foto’s als ik mijn sea dweller op de foto zet, wetende dat ik geen 20cm polsen heb :sweat_smile:

3 likes

Tof om te zien dat ik precies op gemiddeld zit. Seiko, luister je? Nog meer in 40mm of kleiner please.

3 likes

Ik heb nog gezocht voor ik het topic maakte, maar deze niet gezien. De nieuwe poll doet ook halve centimeters, dus wezenlijk verschillend gelukkig.

6 likes

Wat was er al een dergelijk topic? Wist ik niet maar deze is sowieso beter.

Ik heb maar even gestemd, dat heb ik bij de vorige niet gedaan volgens mij…

1 like

Gelukkig ontleen ik mijn zelfbeeld ten aanzien van mijn mannelijkheid niet aan de omtrek van mijn pols.

Mijn vrouw zegt altijd “ het maakt niet uit hoe dik hij is maar wat je er mee kan” en dat valt nog wel vies tegen soms (alleen al aan mijn rechterpols heeft mijn plastisch chirurg minimaal een Royal Oak overgehouden).

Met 17,5cm en redelijk afgeplat schaam ik mij niet om horloges tussen de 38 en 45 mm te dragen maar een Sea Dweller is mij toch iets te gortig…

3 likes

Klopt, meer wetenschappelijk onderbouwd.

1 like

Of is het de mediaan? De modus?

3 likes

Goed topic hoor. Ben wel benieuwd hoe ver fabrikanten ernaast zitten met het formaat horloges en lengte van horlogebanden. Zelf heb ik helaas van die genen die wel voor lange arme zorgt maar dan alsof er halverwege de onderarm geen materiaal meer was. Ja dan krijg je dunne polsjes.

Selfs de kleine horlogebandjes zijn vaak te groot op het kleinste bandje. Hirsch daargelaten. En dat terwijl ik soms net een 43 mm aan kan doordat I plat is.

2 likes

Leuke pol :+1:

Daar was ik inderdaad ook wel eens benieuwd naar want de meeste mensen verontschuldigen zich hier voor hun kleine polsjes met dikke klokken sorry dat ik klok zeg :smile:
terwijl ik denk dat ze vrij normale polsen hebben

Maar èh, moet het niet van 10 cm of kleiner tot 21 cm of groter zijn? Voor heren is 15 cm omtrek misschien de ondergrens bij een 98% zekerheidsinterval maar er zitten ook dames en junioren op het forum die nu misschien buiten de boot vallen.

Gelukkig maar anders komt @koekoek en consorten weer met z’n "alles boven de 15cm omtrek is morbide Obese " op de proppen :upside_down_face:

3 likes

De olifanten in Artis vervelen zich de pestpokken zonder bezoekers en mogen hier nu ook al niet meedoen :neutral_face:

1 like

Ik stel juist voor om niemand uit te sluiten. Echter is mijn vraag of we het op dat moment niet met zn alle echt gewoon een polsklok moeten gaan noemen :thinking:

1 like

20,5 - 21 rond ik maar af naar 21, zeker omdat ik mijn horloges niet heel strak draag :+1:

1 like

21 a 21,5cm. Waardoor veel lerenbanden te kort zijn, en 38mm vrij klein oogt.

5 likes