Polsomtrek gemiddeld

Wat is je polsomtrek?

  • 15
  • 15,5
  • 16
  • 16,5
  • 17
  • 17,5
  • 18
  • 18,5
  • 19
  • 19,5
  • 20
  • 20,5
  • 21
  • 21,5
  • 22

0 stemmers

1 like

Kijken of er een andere verdeling uitkomt na een jaar.

4 likes

Ik ben benieuwd wie als eerst een bruggetje gaat maken naar het andere gemiddelde omtrek.

Gonna happen.

6 likes

De mijne is 25 cm, maar dat zie ik er niet tussen staan. Hierbij voor alle andere bezitters van omvangrijke ledematen:

  • 25 cm

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat ik met 17,5 een vrij dunne pols had, maar uit deze poll en ook uit die van vorige jaar blijkt dat dat een gemiddelde pols is.

2 likes

Het gaat om de polsmaat hè, niet om je voetmaat

3 likes

Er is wel eens eerder door iemand een wereldwijde survey gedaan, daar bleek toen ook uit dat gemiddeld het ergens in de buurt van de 17 en een beetje zit, uit m’n hoofd. Ik heb wel eens horen zeggen dat we bepaalde maten graag een beetje overdrijven :joy:

Misschien is er iemand anders die er een linkje naar heeft; ik dacht dat ik het gebookmarked had maar blijkbaar niet :slight_smile:

1 like

LOL 128 mensen die met een meetlintje om hun pols zitten :joy::joy::joy:. Stelletje nerds

5 likes

15,7 - onderste regionen van het forum

1 like

Er zijn alleen een aantal mensen die twee polsen hebben ingevuld. Meer stemmen dan stemmers. Dragen die dan ook twee horloges tegelijk? :sweat_smile:

1 like

Veel kinderen en vrouwelijke stemmers dat had ik niet verwacht

4 likes

De mijne is eigenlijk 17,5/18

1 like

De mijne is 30 cm.

Dat klopt! Voetmaat is 46

1 like

14,7 :sweat_smile:

Jaja in de Fabeltjeskrant.

1 like

15 cm…
En dat is dan ook nog eens de rechterpols, waarmee ik mijn hamer altijd vastheb. Ik heb gewoon niet de juiste genen denk ik. :sweat_smile:

18,5 - 19.
Hangt van de temperatuur af (ja het is m’n pols)

Klopt, bij mij ook die maat. Ik was ook wat verbaasd dat dit de grote middenmoot blijkt te zijn.
Veel gekochte bandjes en de bandjes die met een nieuw horloge meegeleverd worden blijken bij mij desondanks toch te groot.

1 like

Zo zaak ik ook graag meer horloges zien tussen de 34 en 38mm