Pontiac only

De duikers vind ik het gaafst van pontiac :slight_smile:

1 like


18 likes


21 likes

Hieronder een verwijzing naar een topic dat ik zojuist heb geplaats en dat voor een belangrijk deel ook over Pontiac gaat. Ik vond het te groot om dat hier als antwoord te posten, dus is dat een apart topic geworden:

Veel plezier met lezen en kijken en met mijn hartelijke groeten aan @Maurits!

10 likes

Vandaag: Pontiac Diadatic Golden Arrow
Uurwerk 100%, plaat helaas wat verweerd…

Zou dat nog te herstellen zijn? Opmaken?

13 likes

de drie vintage in de collectie,
ik zet ze nog maar eens hier naar aanleiding van het mooie topic van @Lexaf en toevoeging van @Maurits

16 likes

Leuk recherchewerk Lex, dank voor deze post. :+1:

1 like

Het is een brok historie, Serge. Juist in dit topic kun je lezen waarom. Dit horloge heeft duidelijk het een en ander meegemaakt. Dat draag jij mee aan je pols. De tandjes des tijd hebben hun eigen schoonheid.
Lekker zo laten dus. Vind ik…

2 likes

Hallo Serge,
Als u wilt, kan mijn horlogeleraar uw wijzerplaat opnieuw afdrukken op de originele schijf met dezelfde inscripties. Ik liet hem een ​​foto van je horloge zien. Daar zou een paar honderd euro voor nodig zijn. Een andere oplossing zou zijn om dezelfde wijzerplaat te vinden, maar ik betwijfel of je die zult vinden.

1 like

Mooie plaatjes en horloges Maurits. :grinning:

1 like


En hierbij ook wat lange P ‘ s uit de voorraad, grtn.

16 likes

17 likes


Zondags horloge !!

17 likes

19 likes

Een ogenschijnlijk normale Pontiac. Op zich geen bijzonder model zo op het eerste oog, maar na ontvangt bleek dit voor mij een schot in de roos. Model echt geheel naar mijn smaakt. De stalen kast met vorm van de lugs. De mint wijzerplaat met zwarte details. Originele kroon. Deze memodate kwam met een paar gram huidvet en smeer en is direct in de ultrasoon gegaan. Hij liep niet maar hij had naar mijn idee alleen een onderhoudsbeurd nodig. Toen maar contact opgenomen met Serge. Hij had hem snel weer aan de praat en meteen voorzien van een nieuw glaasje en stalen ring. Complimenten voor zijn service!

Er zit een AS 1900/01 werk in. Dit is mijn nieuwe dagelijks horloge en ben er heel content mee.





21 likes

21 likes

17 likes

Onderweg :sunglasses:

20 likes

Das een hele mooie. Palamares uitvoering is zeldzaam…

1 like

Thnx.

1 like