Pontiac only

Antipatico, neen toch … aardig en sympathiek … ook met 1 ster …

wellicht glaasje bewerken met polywatch :wink:

6 likes

10 likes

Deze is gered van de vuilnisbak. Een ouder iemand waar mijn moeder mantelzorger voor is had deze weg gegooid. Mijn moeder, ouwe verzamelaar dat ze is, vond dat zonde en heeft met toestemming van betreffende heer het horloge eruit gevist en aan mij gegeven. Ik heb 'm laten servicen en laten reinigen, waarschijnlijk voor meer geld dan het horloge waard is, maar dit oudje kan er weer even tegen aan. Geen idee welk type of van welk jaar het horloge is, maar ik gok eind jaren 50, begin jaren 60.
Ik draag 'm niet omdat ik het formaat te klein vind, maar een enkele keer is hij om de pols van mijn vriendin te vinden.

12 likes

Vandaag nog maar eens een Pontiac in de collectie toegevoegd, wantja het is ook al een hele week geleden :joy: :stuck_out_tongue: . Een Nageur met een Eta 1260 en een echte vintage plaat :smile:

11 likes

Hier ook een beetje vintage plaat :yum:

6 likes

@diashock had me eens gevraagd wat van mijn Pontiac goodies te laten zien en ik ben net aan het prutsen met een nieuwe camera, dus bij deze een begin:

Bovenaan een “speld” voor in het knoopsgat met een zeer vroege versie van de lange P.
Volgens mij is die van ongeveer 1937

De twee andere spelden zijn al veel nieuwer. De Supporter modellen zijn van ca. 1964 dus de spelden ook.
De verkoopster van de speld met de lange naald eraan dacht dat het voor liefhebbers van Pontiac auto’s was…

En beneden het mes en de sleutelhanger met het logo van de importeur.
AK HJ (A.Kinsbergen Henri Jullien)
Vanaf begin jaren zeventig

8 likes

Leuke Pontiac spullen :+1:, ik kende ze nog niet.

Net ontvangen voor mijn verjaardag en blij ermee

11 likes

Gefeliciteerd. En wat een cadeau!

1 like

een gelukkige verjaardag op deze mooi dag :sun_with_face::+1:

1 like

Deze Pontiac was van mijn opa en daarna droeg mijn vader hem. Nu draag ik hem geregeld.

11 likes

Leuk die watch souvenirs…deze pen had ik al in de vorige eeuw geloof ik :thinking:

5 likes

klein en beetje onnozel, maar toch :wink:

9 likes

Leuk gebbetje juist

1 like

Bah die dingen voor rokers :wink:

6 likes

Juist ja … rook me maar uit …;

8 likes

En alweer iets geks binnengekregen.

De echte Speedmaster collector zoekt ze voor op zijn JB Champion band ( https://omegaforums.net/threads/the-final-elusive-piece-of-the-speedmaster-jb-champion-combination-has-arrived.7402/ )

Ik vind het gewoon leuk om naast de Pontiac horloges ook de goodies te hebben. En dit is iets wat ik nog niet had.

Het jaar 1977 is kompleet, van '78 ontbreekt helaas de maand januari.

5 likes

Nee joh. Die ken ik nog. Niet specifiek van Pontiac, maar die heb ik zelf ook tijdenlang om mijn horlogebandje gehad. Ik word echt oud…

1 like

Ik had ze vroeger ook en heb ze toen na gebruik achteloos weggegooid…
We zijn kennelijk ongeveer even oud.

1 like