Ik ben momenteel niet erg actief op het forum, ik ben gestopt met het kopen van horloges om uurwerklessen te volgen. Gereedschap is erg duur als het van goede kwaliteit is. Ik zal bestuderen hoe ik mijn horloges moet onderhouden en eventueel repareren als het niet te ingewikkeld is. Ik moet nog dingen laten zien, geef me wat tijd. Ondertussen volg ik de berichten en daar word ik altijd blij van.
Ik vermoed dat er bij de diehard Pontiac-verzamelaars maar weinig liefde is voor de herlancering van het merk in 2014. Ik ben echter wel gevallen voor deze in mijn zoektocht naar een leuke tank
Wie van jullie heeft voor een hydraulica nog van die klemmetjes om het uurwerk in de hydraulocaring en in de kast vast te zetten?
Ik heb een ETA 2783 met maar 1 klemmetje en daardoor draait de rotor niet zo lekker. Bovendien zit het uurwerk ook wat scheef in de kast. @Yves1956, @lassale@Freddy ? Misschien? Of zijn deze op de baai nog te vinden? Ik heb al bij mijn donoren gekeken, maar helaas…
Serge
Ik heb er een van een 2763 uurwerk gekocht zonder kast. Het is hetzelfde als op de 2783. Heb je de schroef om het op zijn plaats te zetten? Als je wilt, stuur ze per post.
Pffff heel wat maandjes teruggescrold maar nog geen bevestiging gespot hier
Toch vermoed ik dat deze verschoten wijzerplaat ooit van het ‘lange’ Pontiac logo was voorzien.
En dan zou ik natuurlijk ook graag weten wat er onder heeft gestaan…