Pontiac only

Mijn favoriet is de bijna tweelingbroer van het horloge van gekkehuus en draag hem zo vaak ik kan.

Heb nog twee Pontiac’s waarvan ik de quarts ook af en toe draag, heeft een dieptemeter in het glas
Zie Nieuwe rommelmarkt vondst, Pontiac Profondus quarts diver met doos en certificaat ;-)

11 likes

Zeer mooi model. Ik heb zelfde met een grijze wijzerplaat, maar verkocht het vorige jaar…ik betreur!

5 likes

Leuke verzameling!

Maareh:

http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/m5SRBQ-xb03Y0u9ks13Zzxw.jpg

2 likes

Ooit een rubberbandje er op gezet, omdat ik even niets anders had. Maar die is er op gebleven omdat het ongelofelijk prettig draagt.

7 likes

Pontiacjes afgelopen jaar wel wat uitgedund, maar deze bleef natuurlijk…

4 likes

Deze ooit gehad, maar helaas allang weer weggedaan:

En dit is de allereerste foto in mijn Flickr-account, en de eerste foto die ik ooit op het forum postte. Het horloge was van wijlen mijn opa, en hij kreeg het volgens de inscriptie op de achterkant van zijn werkgever na 25 jaar trouwe dienst. Ik kreeg het horloge kort na zijn dood in 2000 en draag het sindsdien bij alle bijzondere gelegenheden:

8 likes

Mijn Pontiac Support Choc is terug van eens servicebeurt en nu ook mijn nieuwe bandje binnen. Ben d’r blij mee. Alleen de kast eens opnieuw laten vergulden.

6 likes

Echt een hele mooie verzameling. Niet de minste Pontiacs

Zoals ik het zie is het kast model ontwerp en layout een beetje afgekeken van Jaeger le Coultre, of was het andersom???

1 like

5 likes

Wel grappig om te zien hoeveel die horloges in 1965 kostten.

10 likes

Zonnige zaterdag, :wink:

2 likes

Een hele fijne

5 likes

@HorloG
Kom ik nu gewoon jouw Pontiac niet tegen in dit topic. Toch wel de mooiste Pontiac van het forum en omstreken!

1 like

Nou speciaal voor jou dan;

Pontiac Mono-Rattrapante met Valjoux 84

21 likes

Helemaal goed! :grinning: :+1:

Dat is inderdaad waar

Leuk en interessant topic
Ik heb er (maar) twee: Een geinige duiker die ik al best een tijdje in bezit heb en af en toe draag, en eentje uit de jaren 45-50 die ik even moest opzoeken en die een servicebeurtje nodig heeft (gebroken veer). Eigenlijk is dat de mooiste, de plaat heeft praktisch geen patina, mooie ranke wijzers, groot secregister en best fors voor zn tijd. Ligt eigenlijk al veel te veel jaren te verstoffen, dus een mooie aanleiding hem weer eens te voorschijn te halen voor dit topic

12 likes

Een Memodate en de uitvoering Maillot Jaune, zie uitgebreide beschrijving verhaal erachter door @Grootmokum op vintage feb '11

12 likes

Dat zijn heel leuke Pontiacs. Bijzondere duiker, maar dat oudje is wel heel leuk. Zeker laten maken/servicen. Dat verdient ie.