Pontiac only

Maurits , als je tijd en gelegenheid hebt wil jij eens meekijken, op e bay staat een hydrauliic quartz 32.768 hz waar ik naar op zoek ben.Kan met mijn beperkte kennis niet inschatten of het iets is. Zo ja dan wil ik een bod doen nl. Bijvoorbaat dank.

Jaap

2 likes

Is er iemand op het forum met een Pontiac Bullhead?

1 like

Ik hoor helaas niet tot die gelukkigen :sob:
En het is lang geleden dat ik er één gezien heb.

2 likes

Een tijdje gewacht op een donorhorloge want van deze AS 984 was de balansas gebroken. Ik heb (nog) geen triebniet of ponsenbank (en ervaring!!) dus een balans vervangen lukt me nog niet.
In het achterdeksel staat 1431 en we hebben een lange P, maar meer informatie en datering is welkom (@Maurits, @lassale of @Yves1956

Maar nu de plaatjes… rosekleurige cijfers en wijzers…

11 likes

Er is een bullhead onderweg :smiley:

5 likes

Iemand nog onderdelen nodig? :rofl:

10 likes

Deze laatst gekregen van een goeie vriend van mij!

9 likes

O wauw, als die kasten en wijzerplaten. Geweldig zeg. Daar heb je veel projectjes aan.

2 likes

Ja ik kocht alles voor een missende compressor kroon met de rest heb ik geen plannen

1 like

Een leuk oudje op een eindelijk mooie dag!!!

5 likes

Daar is hij eindelijk :smiley: De Pontiac bullhead met lemania 1872 :sunglasses:

Dit was wel mijn holy grail qua Pontiac.

21 likes

Whoow, hoe gaaf is die. En wat een nette staat. Heel bijzondere Pontiac, proficiat.

1 like

Ja sinds ik hem ooit zag wilde ik hem altijd al hebben. Heb er eentje per toeval gevonden bij een verzamelaar in Spanje.

2 likes

Wat een prachtig horloge!

1 like

Dankje!

Super, hier is iemand jaloers.

3 likes

Mocht hij ooit weg gaan :smiley:

Bijzonder ding zeg, mooi!

1 like

een zeer mooie bullhead,
eerste keer dat ik hem zie bij pontiac,
geniet ervan

1 like

Ik heb er ook nog niet veel gezien. Ben benieuwd of meer mensen op het forum er eentje hebben

1 like