Pontiac only

Ook weer eens leuk , een oud model en dustproof jaja , mooie dag nog.

11 likes

Een 2e bullhead gevonden :smiley:

18 likes

Mijn beste,

Plezante aanwinst hoor!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mijn beste,

Wat een bevallige Pontiac!!
Leuk hoor!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank je, eensgelijks

1 like

Laatste aanwinst , leuke dag eenieder.

11 likes

Een vette jaren 70 Pontiac :heart_eyes:

1 like

11 likes

Hele mooie dial zeg, wow :ok_hand:

1 like

Zeker, overgenomen van Jazzbassman en weer erg leuk.

3 likes

10 likes

Deze week is er iets heel vreemds binnengekomen.
Een Pontiac wekker!
Het logo klopt. Maar aangezien de wekker in Duitsland gemaakt is had er eigenlijk Pontiac International op moeten staan.
Ik vermoed daarom - ook vanwege het lettertype - dat deze wekker van na 1980 is. En aangezien er West Germany op staat ga ik uit van een productiedatum voor ca. 1990.
De toenmalige eigenaars van het merk maakten voorzover ik weet bij het merk of het model geen verschil tussen Zwitsers en andere afkomst.

Heeft één van de kenners @Jaap_Balder of @lassale of @Yves1956 of @Martijn of een ander al eens zo een wekker gezien?

Fun Fact: voor het versturen heb ik het tienvoudige van de prijs van de wekker betaald :wink:

Dit exemplaar komt in de vitrine van de groep twijfelachtig :thinking:

8 likes

Hallo Maurits, ben een verzamelaar van Pontiac als het zo uit komt maar absoluut geen kenner. Wel een mooi exemplaar en nog nooit eerder gezien, leuk, zo zie je maar Pontiac was van alle [ horloge ] markten thuis.

1 like

Weet @freddy hier raad mee?

Serge

Ik heb nog nooit een Pontiac wekker gezien. Voor de verzameling heel leuk natuurlijk.

2 likes

Gave vondst zeg! Zelf nog nooit gezien :smiley:

Het design is wel heel klassiek zo lijkt het. Ik denk dat je inschatting juist is. Wel zijn er veel oudere reiswekkers met west germany erop

Zeer leuk ding!

1 like

Ook hier maar even, ook weer tevreden over, mooie zondag eenieder!!!

5 likes

18 likes

Gouden pijl met vier sterren, mooi week end eenieder.

15 likes

Op mijn “favoriete” ( :thinking: ) platform wordt een Franken Pontiac geveild.
Ik ga zeker niet bieden. En als iemand me om raad vraagt weet ik wat ik hem zal zeggen.
Een gouden horloge met Hydraulica 3 op de plaat is al geen goede combinatie, maar als er dan ook nog Memodate op staat en er zit een automatisch werk in dan weet ik wel hoe laat het is.

3 likes