Komt aardig in de beurt van een Omega Dynamic chronograaf - en dat zelfde prettige contrast in dial, cijfers & wijzers
inderdaad, je hebt gelijk
heb het even opgezocht, was benieuwd
en zeker veel gelijkenissen, ben zelf zeer tevreden van deze Pontiac, hij is mss wat aan de grote kant maar dat bederft bij mij de pret niet, af en toe draag ik wel graag zo’n patser
deze kocht ik toen ik hem zag verschijnen op YouTube, meteen verliefd en als klap op de vuurpijl nog wel het horloge dat op het filmpje te zien was namelijk nr.: 23/80 wilt weer lukken
heb meteen toen ook het filmpje gedownload
Ooit een van Omega in de sales gespot in Utrecht Centrum en laten liggen
Volgens mij zijn er hier een of twee op het forum die af en toe opduiken, krijg ik bij elke post weer spijt
Deze Pontiac zie ik volgens mij hier voor het eerst
zo te horen zou deze Pontiac wel een goede plaatsvervanger kunnen zijn
hij is echt wel de moeite (mijn mening)
en hij komt in een mooie verpakking:
ik heb het originele lederen bandje vervangen door een lookalike met vlindersluiting,
wou het originele niet beschadigen en heb het bijgevoegd in het horlogekist zoals je kan zien,
ook is er gratis een lederen strap bijgeleverd
al bij al, een geslaagde uitvoering naar mijn inzicht

een goede plaatsvervanger
Absoluut, zo te zien. Zelf heb ik toch wel wat chronograafjes, meest Seiko maar die worden zelden met zo’n lekker duidelijk numeriek ipv markers uitgerust - helaas…
Ik heb er inmiddels 4…
De 1e was van mijn vader, vandaar een voorliefde voor het merk. Loopt mooi op tijd.
koopje op MP, loopt maar veel te snel…
van hetzelfde koopje als hierboven, loopt veel te langzaam…
Deze vind ik de op 1 na mooiste, wederom hetzelfde koopje… loopt niet

Pontiac Hydraulica 3
Crosspost
Heel, heel lang geleden, toen ik vooral Pontiacs verzamelde, kocht ik een Pontiac Hydraulica 3. Die bleek bij aankomst in een veel slechtere staat dan verwacht. En lopen deed ie ook niet. Dus die ging in een doosje, in de kast en uit het zicht, voor een lange tijd. [IMG20221024130836] Tot vorige week. Toen kwam ik een zelfde Hydraulica tegen, voor een nette prijs. Nou ja, niet helemaal hetzelfde, want het glas, de kroon en achterkant van de kast ontbraken. Grappig was wel dat het originele p…
Topwerk!

compleet
Wow, ziet er tof uit Martijn
Maarre…deze bracelet niet toch?
De band had ik er voor het mooie aangezet
Had hem toen gekocht op rode tropic met pontiac buckle
Ik vermoed dat er origineel tropics op geleverd zijn in die tijd - ook mooie combi toch ?!
Jaa ook mooie combi
Via mp met een hele vage foto deze opgeduikeld. Het glaasje heb ik ervangen. Het originele was er al af.
Af en toe toch maar eens wat advertenties doorspitten…
Heel mooi
Dat is een hele knappe.