Pontiac only

10 likes

Komt aardig in de beurt van een Omega Dynamic chronograaf - en dat zelfde prettige contrast in dial, cijfers & wijzers :+1:t2:

1 like

inderdaad, je hebt gelijk :slightly_smiling_face:
heb het even opgezocht, was benieuwd :smiley:
en zeker veel gelijkenissen, ben zelf zeer tevreden van deze Pontiac, hij is mss wat aan de grote kant maar dat bederft bij mij de pret niet, af en toe draag ik wel graag zo’n patser :+1:
deze kocht ik toen ik hem zag verschijnen op YouTube, meteen verliefd en als klap op de vuurpijl nog wel het horloge dat op het filmpje te zien was namelijk nr.: 23/80 wilt weer lukken :sweat_smile:
heb meteen toen ook het filmpje gedownload :ok_hand:

2 likes

Ooit een van Omega in de sales gespot in Utrecht Centrum en laten liggen :thinking:
Volgens mij zijn er hier een of twee op het forum die af en toe opduiken, krijg ik bij elke post weer spijt :roll_eyes:
Deze Pontiac zie ik volgens mij hier voor het eerst :hugs:

1 like

zo te horen zou deze Pontiac wel een goede plaatsvervanger kunnen zijn :thinking: :slightly_smiling_face:
hij is echt wel de moeite (mijn mening)
en hij komt in een mooie verpakking:

ik heb het originele lederen bandje vervangen door een lookalike met vlindersluiting,
wou het originele niet beschadigen en heb het bijgevoegd in het horlogekist zoals je kan zien,
ook is er gratis een lederen strap bijgeleverd
al bij al, een geslaagde uitvoering naar mijn inzicht :smiley:

5 likes

Absoluut, zo te zien. Zelf heb ik toch wel wat chronograafjes, meest Seiko maar die worden zelden met zo’n lekker duidelijk numeriek ipv markers uitgerust - helaas…

1 like

Ik heb er inmiddels 4…


De 1e was van mijn vader, vandaar een voorliefde voor het merk. Loopt mooi op tijd.


koopje op MP, loopt maar veel te snel…


van hetzelfde koopje als hierboven, loopt veel te langzaam…


Deze vind ik de op 1 na mooiste, wederom hetzelfde koopje… loopt niet :thinking:was het wel een koopje…

8 likes

Fantastisch die sterrenparade hier - sluit ik nog even bij aan :sunglasses:

13 likes

13 likes

Pontiac Hydraulica 3

Crosspost

14 likes

Topwerk!

6 likes

Via via eindelijk de bezel gevonden

Eindelijk compleet na 3 jaar :rofl::rofl:

15 likes

Wow, ziet er tof uit Martijn :ok_hand:
Maarre…deze bracelet niet toch?

1 like

De band had ik er voor het mooie aangezet

Had hem toen gekocht op rode tropic met pontiac buckle

1 like

Ik vermoed dat er origineel tropics op geleverd zijn in die tijd - ook mooie combi toch ?! :thinking:

1 like

Jaa ook mooie combi :smiley:

1 like

Via mp met een hele vage foto deze opgeduikeld. Het glaasje heb ik ervangen. Het originele was er al af.
Af en toe toch maar eens wat advertenties doorspitten…

14 likes

Heel mooi

1 like

Dat is een hele knappe.

1 like