Pontiac only

Zo zie je hoe smaken verschillen :smirk: ik vind hem juist tamelijk duur iig voor de “gewone” dingen.

1 like

Geen idee, snap de aantrekkingskracht van een bullhead sowieso niet…

@Maurits, de chrono in nieuwstaat heb ik van hem gekocht voor €470,- incl verzending. Dat is geen koopje, maar denk ik wel een redelijke prijs voor een horloge van deze leeftijd, in deze staat, in dit type.
Mn andere chrono was aanzienlijk minder, maar daar is de staat ook naar:

8 likes

Ik vind zo’n n bullhead ook niet mooi. Maar, die chrono:

Wel 670 euro, maar dat zou ik wel zien zitten!

8 likes

En zojuist volledige service gehad. Dat zal toch ook meetellen?

1 like

Zo’n ding servicen is voor mij in ieder geval een groot aantal bruggen te ver :joy:

1 like

Idem,:grin:

1 like

Vandaag een mooie Nageur opgeknapt.

16 likes

Dat ziet er strak uit. Is het een originele kast?

1 like

Hier klopt volgens mij niks van kast in elk geval niet. De bullhead heeft hij van mij gekocht maar voor aanzienlijk lager😬 Deze had ik namelijk 2x.

Jazeker! :sunglasses:

1 like

Okay Martijn! Bedankt voor het waarschuwen. Als ik al zou overwegen een duurdere Pontiac te kopen zal ik eerst jouw advies vragen!

1 like

Ik weet best wel wat van de modellen en of ze kloppen maar de meeste info heeft @Maurits :slight_smile:

Mocht je ooit wat gaafs zien gewoon hier posten of een aantal leden een pb doen om mee te kijken naar originaliteit :sunglasses:

11 likes

Laat de zomer maar komen!

16 likes

Dat horloge was mij ook al onaangenaam opgevallen.

1 like

Dit horloge dat net binnengekomen is bevalt me beter ondanks de ontbrekende rotor van het werk (ETA 1256)

De stalen kast heeft een roze gouden cap en de wijzerplaat is nog heel behoorlijk voor de leeftijd (geboortejaar 1952) maar de kroon en het glas zijn aan vervanging toe.

11 likes

Zonet deze 2 kunnen bemachtigen! Maar eens rap oppoetsen :slight_smile:

15 likes

Heb hier nog wel het binnenwerk van een Pontiac Eta 2452 liggen die je zo mag hebben. Is dat dezelfde rotor?

4 likes

Machtig mooi uurwerk…

Staat er nog wat leuks op MP?