Positief bericht over klantenservice Hamilton (reparatie)

Nog bijzonderder dat de pick-up service niet in België wordt aangeboden.

Echt bizar. Verwachten ze dat de Belgen hun horloges zelf komen afgeven?

Nah beste mensen, of ik ben een lompe Harry óf Hamilton heeft een maandagochtend horloge geleverd…

:drum::drum::drum::drum::drum:

De kroon is vanmorgen afgebroken! :confounded:

Wat een ellende (relatief uiteraard)…

Heb Hamilton maar weer gemaild met de vraag hoe dit defect opgelost kan worden.

(oui, hier op het forum staat dat het makkelijk zelf te repareren is, maar jah, heb (nog) geen tools en ik vind dat het zo zoetjes aan niet leuk meer wordt en Hamilton het maar op moet lossen.

I’ll keep you posted.

1 like

Dit is wel lastig, want zo te zien is je “winding stem” kort in de kroon afgebroken. Die ga je daar waarschijnlijk niet uit krijgen.

Ik denk dat je dus ook een nieuwe kroon nodig gaat hebben, naast de opwindas.

2 likes

:+1:

Ondertussen ook hier een update: had een mailtje gestuurd naar het adres dat @Rob007 hierboven had achtergelaten. Ze zegden me het inderdaad zelf op te sturen of bij een dealer af te geven. Gezien het horloge online werd gekocht, koos ik voor het eerste. Ondertussen ook een login gekregen om de herstelling op te volgen. Benieuwd hoe het verder loopt…

1 like

Hamilton blijft goede service verlenen. Het horological is ondertussen retour Brussel en wordt gerepareerd :raised_hands:

2 likes

Zit je wel mee hé, met dit horloge.
Goed dat het zo goed wordt aangepakt, en opgelost. Maar wellicht heb je toch de maandagmorgen productie te pakken…

Maar, zoals met alles, het komt goed

1 like

Pro tip: als je een tang nodig hebt om verder te draaien, draai je waarschijnlijk te ver :zipper_mouth_face:

:yum:

1 like

Was het maar zo gegaan, als er iemand zorgvuldig is ben ik het wel…

1 like

Ik probeerde er ook maar eens om te lachen :wink:

Zelfs bij de beste merken glipt er wel eens een ondermaats exemplaar tussendoor… Gelukkig pakt de klantenservice het goed op!

2 likes

Daar ist ie weer! :raised_hands:

5 likes

Ik heb inmiddels ook een erg goede ervaring met de Hamilton service.

Na aanmelding heb ik snel een servicedoosje ontvangen. Ik werd op de hoogte gehouden van de voortgang (die wel traag was), werd om toestemming gevraagd voor het uit te geven bedrag (€180) en heb het horloge weer in een mooie staat terug. Rapport voor tijdmeting en waterdichtheid werden netjes bijgeleverd.

Top hoor! Een aanraden voor alle Hamilton eigenaren.

3 likes

Herkenbaar, ik krijg na 2 maanden, morgen mijn Hamilton weer terug.
Netjes opgehaald, prijsopgave gehad, kan online volgen hoe ver ze zijn, wordt morgen netjes weer afgeleverd in Hamilton reisetui.

Ben benieuwd morgen.

1 like

Daar issie dan.
Helemaal fris and running.
Alle oude onderdelen netjes retour plus een nieuw servicepas.
Duurde wel even, maar nette communicatie en duidelijke afspraken. Prijsofferte werd na reparatie aangepast naar beneden, was ook prettig.
Ik zou het aanbevelen als je je Hamilton wilt laten onderhouden of repareren.

6 likes

Das een mooi klokkie! :raised_hands:

Hier vandaag ook mijn Hamilton Jazzmaster (H32766513) opgehaald voor onderhoud

Allemaal leuk, foto! :camera_flash: :grinning:

Wonderlijk dat de verschillende Swatch-merken zulke verschillende verhalen - en prijzen - kennen. Bij Hamilton zit je aan de goede kant van de streep, zo te lezen.

Ik ga het beleven… eerste keer servicen van mijn horloge. Onbekend in deze wereld.