prijsstijgingen algemeen horloges. (Mee in de lijn van de Inflatie?)

Omhoog of niet, op de verkopen heeft het geen invloed. We blijven doorkopen.

1 like

Het komt zo wel heel dicht bij :grinning:

1 like

Als je het wachten inclusief prijsverhoging mee gaat rekenen + inruilwaarde bij GD is volgens mij beter dan bij AD is het verschil bijna verwaarloosbaar.

1 like

€6100 bij gassan op Schiphol, zonder korting. Heb de bon net nagekeken

Je zou denken dat het een keertje ophoudt

1 like

Spreek voor jezelf. :sweat_smile:

2 likes

Vanaf feb ook omega weer 7% omhoog

1 like

De rest zal snel volgen weer?

:flushed:

Dit is de prijsstijging, de vorige was eur-chf koers aanpassing zeker?

Ben blij dat ik mijn speedmaster al in huis heb.

2 likes

“Liefhebbers”, lees “speculanten”.

2 likes

Beetje prijsstijging is gezond, zeker als je bij GD’s koopt. 3 jaar wachten is per saldo duurder dan via GD + direct iets leuks om de pols.

Als we over drie jaar terugkijken. Zou het Omega dan gelukt zijn zich te positioneren naast Rolex? Ik krijg de rillingen van die prijsverhoging op prijsverhoging van Omega.

4 likes

Ik vind de prijs nu echt te hoog voor een Omega Speedmaster Moonwatch. Waarschijnlijk gaan ze gewoon kortingen geven bij de AD.

1 like

Yep, ik zag gisteren dat de Seamaster 300M inmiddels 6400 moet kosten!
Vraag mij wel af wat dat met de ‘grijze’ prijzen gaat doen? Ze waren immers vrij makkelijk te vinden voor ca. 4k?

1 like

Die stijgen gewoon mee. In gelijke tred.

Ik weet niet of het te duur is… maar het is wel te hard gestegen. Dat is wel zeker! Maar kortingen worden erg lastig hoor. Zeker nu er nog maar zo weinig AD’s zijn die Omega voeren. Vroeger kreeg je bij Van Baal altijd goede koningen. Hoef je bij S&C niet voor aan te kloppen.

Ik denk als je echt een Speedy voor weinig wil kopen je naar Schiphol moet.

1 like

Niet normaal die omega prijsstijgingen in het groen.

2 likes

Eens. Als je kijkt naar de huidige inflatie en Omega referenties vergelijkt met de concurrentie vind ik het niet te duur.

Omega is lang relatief goedkoop geweest vergeleken met de concurrentie.

Wederom eens. Omega wil juist van korting af. Is niet goed voor de reputatie van het merk in hun ogen.

1 like

Een beetje wat Rolex ook heeft? :joy:

1 like