Er zijn veel meer gekken met minder geld
En die kopen ze ook
Of niet. Die rammen gewoon je hoofd in met een baksteen.
Al zal dat binnenkort ook wel voorbij zijn. Dan is niet alleen je horloge zijn waarde kwijt maar is de spanning ook weg.
Dubbel saai dat brengt Rolex een beetje op het niveau van Seiko.
Rollies koop je toch alleen cash😉
Tsja, dan is de lol er voor heel wat mensen wel van af !
Je gaat toch niet krom liggen voor een horloge? Kan je 'm betalen? Prima, maar een lening afsluiten voor zoiets:joy: koop dan gewoon een seiko als je niet dik kan doen.
Edit: net als ik😇
Gisteren op youtube gezien dat het 9% zou zijn zoals hierboven verteld
Er zijn er zat hoor… Met autos hetzelfde, Alles bij elkaar schrapen om de private lease te kunnen betalen…
Op you tube? Ok, dan moet het waar zijn.
Het was een van de grotere en betrouwbare watch reviewers die dit zei, ik ga er nergens van uit tot ik het officieel hoor maar ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Net zoals omega 3 verhogingen deed op 1,5 jaar tijd
Dat is hem het nu net, Rolex is geen Omega. Bij Rolex houden ze gewoon vast aan de langetermijn strategie.
Klopt. Die gekken zijn er zeker. Zo erg dat overal geen voorraad is.
Hopen dat er in het blauwe gedeelte geen prijsverhoging komt
Als het zover is koop je er dan ook 1?
De afbetaling is dan ook betaalbaarder, alhoewel. Rente is natuurlijk weer wat hoger.
Precies en daardoor de prijzen gewoon nergens meer op slaan.
@Bare-Watches is meestal wel goed geïnformeerd als het gaat om prijsstijgingen. Heb jij al iets gehoord? Gaat er al een pdf’je rond?
Uit Duitsland de info dat er 3,7% bij komt begin volgend jaar.
In NL zal het dan ietsjes meer zijn, ik denk rond de 5%.
Ik vernam van de accountmanager dat er gemiddeld 8 % bijkwam.
Patek heeft ook alweer een prijsstijging doorgevoerd. Meestal volgen de merken elkaar snel op.