Precies wat @ray1981 en @anon48992708EV altijd adviseren
Gewoon hypotheek ophogen.
Overwaarde opnemen en klokkies kopen💪
Index cijfer voor januari is 14,5%.
Hoppa!
Wanneer?
Heel recent
Wat betekent dit?
Dat het duurder wordt
En daarmee velen niet meer in aanmerking komen helaas, te duur
Met 14,5%? Dat is toch absurd!
Ik ben ook heel boos nu.
… heerlijk, zo’n tweejaarlijks terugkerend voorspellingstopic over de Rolex prijzen.
Ik ben zelf eigenlijk nieuwsgieriger naar de innovaties in 2023, komen ze nog met wat moois op het gebied van de uurwerken en onverwachts qua modellen? Of blijft het meer van hetzelfde uitmelkgedoe voor de ‘nieuwe markten’, de zoveelste te dikke bling bling SD. Ben benieuwd!
Ik weet het. Het is extreem. Maar ja wat wil je. Inflatie is extreem. Dus het was een kwestie van tijd.
Maar goed. Ze hoeven het natuurlijk niet door te berekenen. Misschien doen ze gewoon ‘maar’ 5%
Nieuwe daytona 41, 60 jaar geleden werd deze geïntroduceerd dus het lijkt me heel logisch als er een opvolger wordt gepresenteerd
FYI, daar ben ik verre van gebleven. Ik ken mijn sterktes en daar zit in de toekomst kijken niet bij
Innovaties? Vind jij dat er na de switch van metalen bezelinserts naar ceramic dan nog echte innovaties gekomen zijn?
Andere kleur dial en andere kleurtjes op de bezel of 1mm verschil op de casegrootte… daar hoef ik geen jaar over na te denken
Ik gok een veel ste drukke DJ met diamantjes
Ik denk dat die gast die op het instorten van de Amerikaanse huizenmarkt had ingezet nog meer veren in zijn reet verdient.
Barre ellende
Vrolijke kerstdagen
Het blauwe gedeelte?
Dit is slechte karma.
Wedden dat morgen je Alfa niet start?
Safe bet van mijn kant. I know